Αν δεν ήταν ο χάρτης της Ελλάδας βουτηγμένος στο κόκκινο της φωτιάς μέσα σε μια θάλασσα γεμάτη ετερόκλιτα ναυαγισμένα σχήματα κι αν δεν ήταν, επίσης, η υδρόγειος σαν μια παλέτα όπου τα χρώματα του ζωγράφου μοιάζουν να έχουν κηρύξει πόλεμο μεταξύ τους για το ποιο θα επικρατήσει, ίσως και να ήταν δύσκολο με την πρώτη ματιά να διακρίνει κάποιος τα έργα του Κωνσταντίνου Ξενάκη που έχουν «τρυπώσει» ανάμεσα στα μόνιμα εκθέματα του αρχαιολογικού μουσείου του Πόρου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ