Μαζί με τα σπίτια τους, ο κορωνοϊός έστειλε τους Ελληνες και στις τηλεοράσεις τους. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, ο αριθμός των τηλεθεατών αυξήθηκε κατά 25% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Ακόμα, ο ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης πολλαπλασιάστηκε. Η αρχή έγινε με το κλείσιμο των σχολείων το διάστημα 11-17 Μαρτίου όπου ο μέσος χρόνος διαμορφώθηκε στα 471 λεπτά, κερδίζοντας επιπλέον 48 λεπτά ημερησίως. Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και τις επόμενες επτά ημέρες, όπου η χώρα είχε μπει επισήμως σε καραντίνα, με τον μέσο όρο τηλεθέασης να διαμορφώνεται στα 513 λεπτά, δηλαδή 8 ώρες και 33 λεπτά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ