Μπορεί οι αγορές μέσω Διαδικτύου να βρίσκονται στην Ελλάδα σε διαρκή άνοδο, με τους τέσσερις στους δέκα καταναλωτές (41,5%), ηλικίας 16 – 74 ετών να έχουν ήδη πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το 1ο τρίμηνο του 2019, παρουσιάζοντας αύξηση σε επίπεδο δεκαετίας (2010 – 2019) της τάξης του 125,5%, ωστόσο ακόμη εκφράζονται φόβοι για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ