Η ένδειξη «Βραβείο Edgar» στο εξώφυλλο του βιβλίου τραβάει αμέσως την προσοχή. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα βραβεία παγκοσμίως, το οποίο απονέμεται από την Εταιρεία Αμερικανών Συγγραφέων Μυστηρίου (Mystery Writers of America) στους καλύτερους δημιουργούς και έργα της αστυνομικής λογοτεχνίας. Ο Eρικ Λάρσον, βέβαια, με το «Ο διάβολος στη λευκή πόλη» (Διόπτρα, 2019, μτφ. Τιτίνα Σπερελάκη) δεν είχε κερδίσει το 2004 στην κατηγορία «καλύτερου μυθιστορήματος», αλλά σε εκείνη της «καλύτερης ιστορίας μυστηρίου βασισμένης σε πραγματικά περιστατικά» (νικητής ήταν ο Ιαν Ράνκιν με τους «Αναστημένους», εκδ. Μεταίχμιο). Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας, του οποίου γνωρίζουμε ήδη το εξαιρετικό «Στον κήπο με τα θηρία» (Μεταίχμιο, μτφ. Ανδρέας Μιχαηλίδης), αφηγείται την ιστορία του αρχιτέκτονα Ντάνιελ Χάντσον Μπέρμαν και του κατά συρροή δολοφόνου Χένρι Χ. Χολμς, οι οποίοι «συναντιούνται» στη Λευκή Πόλη, γύρω από την οποία στήθηκε η Διεθνής Εκθεση του Σικάγου το 1893. Στους δεύτερους ρόλους εμφανίζονται και ιστορικά πρόσωπα, όπως ο Τόμας Εντισον, ο αρχιδούκας Φραγκίσκος Φερδινάνδος, ο Θίοντορ Ντράιζερ κ.ά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ