άπου ανάμεσα σε installation και performance (εγκατάσταση και παράσταση), η «Νέα Ζωή» («La Vita Nuova») του Ρομέο Καστελούτσι (Romeo Castellucci, 1960), που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, επιδεικνύει και αποδεικνύει την ταυτότητα και τη σφραγίδα του ιταλού δημιουργού στη σύγχρονη τέχνη. Το θέαμα υψηλής αισθητικής, εξαιρετικής ακρίβειας και αρτιότητας, ενσωματώνει, ουσιαστικά, τη διαφορετική ματιά που έχει πάνω στην πραγματικότητα ο καλλιτέχνης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ