Μια κινηματογραφική τρέλα ή μια καινούργια πρόταση; Τέρας ή ιδιοφυΐα ο σκηνοθέτης που ανέλαβε το πρότζεκτ; Πού ξεκινάει η πραγματικότητα και πού αρχίζει η αφήγηση του σεναριογράφου, πού η παραφροσύνη και πού το μεγαλείο;  Αυτά ήταν μερικά από τα ερωτήματα που απασχόλησαν τον δημοσιογράφο της «Guardian» Στιβ Ρόουζ γύρω από το φιλμ του ρώσου σκηνοθέτη Ιλια Κρζανόφσκι, ο οποίος πριν από περίπου 15 χρόνια έφτιαξε για πρώτη φορά το πλατό του «Dau». Πρόκειται για έναν κινηματογραφικό υπερμαραθώνιο, λεπτομέρειες του οποίου αποκαλύπτονταν σποραδικά, με θέμα την απεικόνιση της καθημερινότητας στη σταλινική Ρωσία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ