Τι κοινό έχει η Εurovision με την Black Friday και ο Στέφανος Τσιτσιπάς με τον Μίκη Θεοδωράκη; Είναι «συγκάτοικοι» στην ίδια λίστα, σε εκείνη που εκδίδει στο τέλος κάθε χρόνου η μηχανή αναζήτησης Google, στην οποία παρουσιάζονται οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις των Ελλήνων για τη χρονιά που πέρασε. Τι μας κέντρισε λοιπόν περισσότερο το ενδιαφέρον μέσα στο 2018; Δεν ήταν ούτε η φονική πυρκαγιά στο Μάτι, ούτε οι πολιτικές εξελίξεις. Την πρώτη θέση κατέχει το τηλεοπτικό ριάλιτι «Power of Love», με την Eurovision και το Μουντιάλ να ακολουθούν αντιστοίχως στη δεύτερη και τρίτη θέση. Τέταρτη στις αναζητήσεις έρχεται η Black Friday. με το «Survivor 2» να έπεται, ενώ στην πρώτη δεκάδα βρίσκεται και το ντέρμπι Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού.

Στην κορυφή της λίστας των διασημοτήτων με τις περισσότερες αναζητήσεις βρίσκεται το μοντέλο Ηλιάνα Παπαγεωργίου, με τον αστέρα του τένις Στέφανο Τσιτσιπά να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση και την ηθοποιό και σύζυγο του πρίγκιπα Χάρι της Αγγλίας, Μέγκαν Μαρκλ, να ακολουθεί. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Ολγα Φαρμάκη και ο Μίκης Θεοδωράκης.

«1968» ΚΑΙ ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ. Το σινεφίλ ελληνικό κοινό εστίασε τις αναζητήσεις του στις ταινίες «1968» του Τάσου Μπουλμέτη, η οποία άφησε στη δεύτερη θέση το «Τhe post» του Στίβεν Σπίλμπεργκ και στην τρίτη τη βραβευμένη με δυο Οσκαρ ταινία του Τζο Ράιτ «Η πιο σκοτεινή ώρα», ενώ στην τέταρτη θέση εμφανίζεται ο «Καζαντζάκης» του Γιάννη Σμαραγδή και η πεντάδα κλείνει με την επίσης οσκαρική ταινία του Πολ Τόμας Αντερσον «Αόρατη κλωστή».  Οι αναζητήσεις μας στο Google όμως δεν αποκαλύπτουν μόνο τα ενδιαφέροντά μας γύρω από την επικαιρότητα και τον πολιτισμό, αλλά και το τι βάζουμε στο πιάτο μας. Συνταγές για φακές λοιπόν αναζήτησαν οι Ελληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο σχετικό με τη γεύση τη χρονιά που φεύγει, με τα μπιφτέκια να είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη συνταγή. Και μπορεί η πεντάδα να κλείνει με ένα επίσης παραδοσιακό ελληνικό έδεσμα, τον ταραμά, ωστόσο η τρίτη και η τέταρτη θέση ανήκουν στη διεθνή κουζίνα και συγκεκριμένα στο γουακαμόλε και τα πανκέικς.