Ομάδες και οδηγοί ποντάρουν σε πίστες που ταιριάζουν περισσότερο στις επιδόσεις των μονοθεσίων τους, ή το ταπεραμέντο των οδηγών ή επειδή έχουν δεσμούς συγγένειας. Όπως η Ferrari με την Ίμολα ή οι βρετανοί με το Σίλβερστον. Στην ιταλική πίστα όπως είναι αυτονόητο η Ferrari θα ξεδιπλώσει τον καλύτερο της εαυτό. Κάτι που ανακοίνωσε και μέσω  των σόσιαλ μίντια και τον προσωπικό του λογαριασμό ο ανερχόμενος πιλότος της Ferrari Κάρλος Σάινθ αναφέροντας ότι η ομάδα του θα συνεχίσει να δουλεύει, με στόχο να ανεβάσει την απόδοση της. Είπε χαρακτηριστικά, ότι «δεν έχουμε ρυθμό στον αγώνα» ευελπιστώντας ότι η Ιταλία που είναι ο επόμενος σταθμός θα είναι γουρλιδικη για την κόκκινη ομάδα, αφού στο Μαϊάμι κατάφερε να καταλάβει την πέμπτη και έβδομη θέση με τους Σάϊνθ και Λεκλέρ, αντίστοιχα. To πρωτάθλημα θα γκαζώσει την επόμενη Κυριακή 21 Μαΐου στην Ιμολα και στην πίστα Enzo e Dino Ferrari.

Η πίστα που έχει το όνομα του ιδρυτή της Ferrari κρύβει μια συναρπαστική ιστορία. Είναι χτισμένη στην περιοχή της Εμίλια Ρομάνια, όπου το πρώτο επίσημο αγωνιστικό τριήμερο της F1 έλαβε χώρα το ’80. Όμως, η συγκεκριμένη πίστα φιλοξένησε αγώνες τη δεκαετία του 60, για πρώτη φορά, με τον Τζιμ Κλαρ ενώ το 1979 ο Νίκι Λάουντα κέρδισε με την Brabham σε έναν αγώνα που δεν προσμετρούσε στο πρωτάθλημα.

Η Alfa Romeo επιστρέφει στη Formula1

Σαφώς, η ιταλική πίστα έχει γίνει γνωστή και από το καταραμένο διήμερο του 1994, όταν το Σάββατο 30 Απριλίου έχασε τη ζωή του ο Ρόλαντ Ράτζενμπέργκερ, ενώ την Πρωτομαγιά σκοτώθηκε ο Άιρτον Σένα, το ίνδαλμα των απανταχού φίλων της Formula1.  

Kαι αν η Ιμολα είναι το σπίτι της Ferrari που ευελπιστεί να κατακτήσει έστω μια νίκη – ή στην χειρότερη να ανέβει στο βάθρο – η Aston Martin ποντάρει λίγα εκατοντάδες χιλιόμετρα πιο μακριά. Στο Μόντε Κάρλο ή το γκραν πρι στη Βαρκελώνη. Ο Φερνάντο Αλόνσο, που φέτος περνάει τη δεύτερη αγωνιστική του νιότη, άφησε να εννοηθεί ότι η ομάδα του θα καταφέρει να πλησιάσει την πρωταθλήτρια Red Bull στις δύο παραπάνω πίστες. Pirelli: Δοκιμές βρόχινων ελαστικών για τη Formula1

«Τώρα, μετά από τέσσερις θέσεις στο βάθρο, προφανώς θέλουμε κάτι περισσότερο, και τουλάχιστον μία δεύτερη θέση.» ανέφερε ο ισπανός πρώην πρωταθλητής τονίζοντας ότι στο Μονακό ή στη Βαρκελώνη να έχουν την ευκαιρία να πάρουν μια νίκη.   Ο Αλόνσο, έχει ήδη αλιεύσει 75 βαθμούς (από 15 σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο φέτος, συμπεριλαμβανομένου και του Sprint στο Μπακού) σκαρφαλώνοντας στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, πιο κοντά από όλους στο δίδυμο της Red Bull. Στην κορυφή βρίσκεται ο Φερστάπεν που έχει 119 βαθμούς, ενώ ο Πέρεζ είναι στη δεύτερη θέση.

Που είναι οι άλλοι;

H εξαιρετική επίδοση της Red Bull φαίνεται ότι έδωσε κίνητρο στον επικεφαλής της πρωταθλήτριας Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος σε δηλώσεις του…τρολάρει τις υπόλοιπες ομάδες λέγοντας ειρωνικά… «Που είναι οι άλλοι;» Ο ίδιος στοχοποιεί τις Mercedes και Ferrari που τις βλέπει με το κιάλι, την ώρα που ο ίδιος δηλώνει ότι δεν υπάρχει χρόνος για εφησυχασμούς και πρέπει να προχωρήσουν σε νέα αναβάθμιση του μονοθεσίου τους. «Στόχος μας να πάρουμε όσο μεγαλύτερη διαφορά μπορούμε.»

Ο ίδιος δείχνει ιδιαίτερα ενθουσιασμένος από τις επιδόσεις των οδηγών του και για αυτό κοιτάει πιο μπροστά: «Μπορούμε να επικεντρωθούμε στο πως να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας. Περιμένω να μειωθεί η διαφορά μας με τις άλλες ομάδες αργότερα μέσα στη χρονιά.» O δυναμικός Χόρνερ, είχε επισημάνει στον Σέρτζιο Πέρεζ πριν λίγο διάστημα, ότι αν θέλει να γίνει ανταγωνιστικός θα πρέπει να ξεκλειδώσει τον εαυτό του. Και όπως φαίνεται το έκανε πράξη σε σημείο που έχει θορυβήσει τον ομόσταβλο του Φερστάπεν.