To ξεκίνημα για την Ferrari στην Formula1, μόνο εύκολο δεν ήταν την έναρξη της νέας απαιτητικής σεζόν και το ρεκόρ των γκραν πρι που φέτος αγγίζουν τα 23. Παρά τις υψηλές προσδοκίες που διατυμπάνιζαν τα αφεντικά της ομάδας, στην πράξη αποδείχθηκε ότι οι αποδόσεις των μονοθεσίων είναι αρκετά πίσω σε σχέση με την ακαταμάχητη Red Bull. Με τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ να «υποφέρουν» πίσω από το τιμόνι του νέου μονοθεσίου, έχοντας να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα αξιοπιστίας, το τελικό αποτέλεσμα αδιαμφισβήτητα επηρεάζεται. Ετσι, η ομάδα του Μαρανέλο  «κατάφερε» να βρίσκεται στην τέταρτη θέση στη βαθμολογία των Κατασκευαστών ( σε τέσσερα γκραν πρι έχει συλλέξει μόλις 26 βαθμούς όταν η Red Bull έχει 123 βαθμούς), αναμένοντας από εδώ και πέρα την δική του Ανάσταση στα επόμενα γκραν πρι.

Παρά τη νέα περίοδο κρίσης που διανύει η Ferrari, με τον Φρεντερίκ Βάσερ ( το νέο διευθυντή της ομάδας ) να βλέπει συσσωρευμένα προβλήματα πάνω στο γραφείο του, ο ηγέτης της Ferrari, ο  Τζον Έλκαν, εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι προέβη σε μια δήλωση που έφερε αϋπνίες στα στελέχη της διοίκησης. Συγκεκριμένα ο Έλκαν μιλώντας σε συνάντηση των μετόχων της εταιρείας ( η Ferrari κατάφερε πέρσι να ξεπουλήσει και να πετυχει άλλο ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων) τόνισε ότι η Ferrari δεν βρίσκεται στα γκραν πρι απλά για να συμμετέχει, αλλά για να κερδίζει! «Ήδη έχουμε κάνει βήματα μπροστά. Ωστόσο, ο στόχος μας είναι – και θα είναι– να κερδίσουμε το Πρωτάθλημα και ο Φρεντ (Βάσερ) και ολόκληρη η ομάδα της Scuderia είναι πλήρως συγκεντρωμένοι στην επίτευξη αυτού του στόχου», είπε ο πρόεδρος της Ferrari.

O ηγέτης της Ferrari, Τζον Ελκαν (αριστερά) συνομιλεί με τον πιλότο της ομάδας, Κάρλος Σάινθ. Ο Σάινθ γκρινιάζει για την απόδοση της Scuderia στην F1, ωστόσο ο Ελκαν δηλώνει πως όλα βαίνουν καλώς και οι νίκες δεν είναι μακριά

Ενώ περιμένει να δει σημαντικές διακρίσεις και στα άλλα πρωταθλήματα του μηχανοκίνητου σπορ: «Ο περασμένος Μάρτιος σηματοδότησε την επιστροφή της Ferrari – μετά από 50 χρόνια – στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA. Όλοι ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στο Le Mans τον επόμενο Ιούνιο», πρόσθεσε o Έλκαν. Στα σχέδια της ιδιοκτησίας της Ferrari, είναι να μπορεί να κερδίζει σταθερά σε όλες τις κατηγορίες τόνισε ο Ελκαν. Στο τέλος των  δηλώσεων ο Ελκαν δήλωσε ότι έρχονται μεγάλες αλλαγές στην Ferrari!

Μετά την αποτυχημένη πρεμιέρα του στο φετινό πρωτάθλημα της F1 με τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ προσπέρασε τους πάντες και συναντήθηκε με τον Τζον Ελκαν. Θα φανεί στην πορεία αν αυτό είναι αρκετό

Πάντως, η περίοδος του Πάσχα και οι μίνι διακοπές ενός μήνα τον Απρίλιο φαίνεται ότι ωφέλησαν τους οδηγούς, όπως τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari που δηλώνει ότι το χρονικό κενό «θα μας δώσει τη δυνατότητα να φέρουμε τις πολυπόθητες αναβαθμίσεις ,ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στην κορυφή!

Ο Ελκαν ανέλαβε τα ηνία της FIAT σε ηλικία 34 ετών, μετά το θάνατο του παππού του Τζιάνι Ανιέλι. Το επάγγελμα του δεν είναι εκτός του πεδίου που ασχολείται: Έχει σπουδάσει μηχανικός, δηλώνει οπαδός της Γιουβέντους,  είναι και επικεφαλής της εταιρείας χόλντινγκ Εxor, της οποίας η οικογένεια Ανιέλι κατέχει το 59% και είναι πρόεδρος της Ferrari. Στο παρελθόν είχε δηλώσει ότι οι «τιφόζι» θα πρέπει να κάνουν υπομονή αν θέλουν να δουν τα αλογάκια της Ferrari να επιστρέφουν στις νίκες και τις κατακτήσεις πρωταθλημάτων. Μια δήλωση, που μάλλον – και με τα σημερινά δεδομένα και την φτωχή παρουσία της ομάδας – θα θέλει να ξεχάσει κάθε οπαδός του Μαρανέλο.

O Έλκαν δείχνει να υποστηρίζει τις επιλογές του Φρεντερίκ Βάσερ του νέου αγωνιστικού διευθυντή που ανέλαβε την ομάδα από τον περασμένο Δεκέμβριο μετά την παραίτηση του Μπινότο. Ο Βάσερ δηλώνει ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν πολλά στην αρχική σχεδίαση του μονοθεσίου, παρά τις γκρίνιες των οδηγών, όπως του Σαινθ που δηλώνει ότι η ομάδα του χρειάζεται να κάνει μια ριζική αλλαγή στην σχεδιαστική φιλοσοφία, κάτι που θα πράξει και η Mercedes στο νέο της μονοθέσιο.  «Με τη Red Bull να υπερτερεί παντού, αυτό δείχνει ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι, που θα είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε έως τώρα!» δήλωσε ο Σάινθ, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για την χαμηλή απόδοση της ομάδας του, που σε λίγες ημέρες και στο επερχόμενο γκραν πρι στο Αζερμπαϊτζάν στις 30 Απριλίου,  θα πρέπει κάνει ότι είναι δυνατόν ώστε η Ferrari να δει το πολυπόθητο φως στο τούνελ.