Συγκεκριμένα, οι Έλληνες, σύμφωνα με την έρευνα παραδέχονται ότι είναι αφηρημένοι. Το 78% των Ελλήνων οδηγών παραδέχεται ότι στρέφει το βλέμμα του εκτός δρόμου για περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα. Η «εγκληματική» πράξη χρήσης του κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης απασχολεί όχι μόνο τους Έλληνες οδηγούς, αλλά και τους Ευρωπαίους οδηγούς. Συγκεκριμένα, το  75% των Ευρωπαίων οδηγών χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους στο τιμόνι, συμπεριλαμβάνοντας όλες οι χρήσεις και το GPS ( το ποσοστό για τους Έλληνες αγγίζει το 83% ).

Ειδικότερα, χρησιμοποιούν κατά κόρον το κινητό για τηλεφωνικές κλήσεις. Οι μισοί έχουν σύστημα Bluetooth, με ακουστικό (32%) ή κρατώντας το στο χέρι (25 %).

Οδηγούμε και κουρασμένοι!

Το 42 % των Ευρωπαίων οδηγών συνεχίζουν την οδήγηση αν και νιώθουν πολύ κουρασμένοι, γιατί « είναι υποχρεωμένοι » (+7, 46% των Ελλήνων),  ενώ, ττο 42 % δεν σταματάει ποτέ για να κοιμηθεί κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης διαδρομής (-6, 52%).

Η επιθετική οδήγηση είναι άλλο ένα κακό χαρακτηριστικό των οδηγών, που δεν κρύβουν, στην έρευνα, την αδυναμία τους να τσακώνονται με το παραμικρό. Συγκεκριμένα, το 67% των Ελλήνων οδηγών εξυβρίζει τους άλλους οδηγούς ( το 52% αφορά τους Ευρωπαίους), ενώ, πάνω από το 90% εκτιμά ότι οδηγεί πολύ καλά, και δεν κάνει κανένα λάθος.

Και ένα σημαντικό ποσοστό, το 22 % παραδέχεται ότι δεν διστάζει να κατέβει από το αυτοκίνητό του για να διαπληκτιστεί με άλλο οδηγό.

Πάντως, παραδέχεται ότι , το 63% έχει κορνάρει χωρίς λόγο σε άλλο οδηγό (παρόμοια επίδοση έχει και η Ισπανία) και το 50% έχει κρατήσει υπερβολικά μικρή απόσταση με το όχημα άλλου οδηγού που τον εκνευρίζει.

Το 54 % των Ευρωπαίων οδηγών ξεχνά να επιβραδύνει όταν πλησιάζει σε εργοτάξιο (+3, 50% των Ελλήνων),  ενώ, το 19% έχει εισέλθει στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης ή έχει ανέβει στο κράσπεδο εξαιτίας μιας στιγμής απροσεξίας ή υπνηλίας (+4, 17%).

Επίσης, η έρευνα, εντάσσει και τους οδηγούς των ηλεκτρικών οχηματων. Συγκεκριμένα, το 51% των Ευρωπαίων κατόχων ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρησιμοποιούν περισσότερο την πέδηση κινητήρα και φρενάρουν σταδιακά για να επαναφορτίσουν την μπαταρία, ενώ, το 35% κάνει περισσότερα διαλείμματα – όσο χρειάζεται για να επαναφορτίσει την μπαταρία.