Σοκαρισμένο είναι το πανελλήνιο από την τραγωδία που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης 16 Νοεμβρίου στον σταθμό του ΗΣΑΠ Άγιος Νικόλαος, μετά από βλάβη σε μηχάνημα που χρησιμοποιούσε συνεργείο για εργασίες λείανσης των γραμμών.

Από το τραγικό συμβάν έχασε τη ζωή του ένας 41χρονος εργοδηγός, ο Πέτρος Γιάμαλης.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, στις 12:30 το μεσημέρι στο Γ’ Νεκροταφείο Αθηνών.

Εκεί, η οικογένεια και οι φίλοι του θα έχουν την ευκαιρία να τον οδηγήσουν στην τελευταία του κατοικία και να του πουν το στερνό «αντίο».

Το μήνυμα της αδερφής του 41χρονου ραγίζει καρδιές. «Για πού το έβαλες αγάπη μου;;;», γράφει σε ανάρτησή της στο Facebook.

H ανάρτηση της Σοφίας

«Πέθανε από εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων»

Η οικογένεια του Πέτρου Γιάμαλη είναι συγκλονισμένη. Ο άνθρωπός τους μέχρι την τελευταία στιγμή προσπαθούσε να σώσει τους συναδέλφους του.

«Ο έμπειρος Πέτρος ήταν ο ήρωας που είχε την ψυχραιμία, όχι μόνο να ενημερώσει το κέντρο ελέγχου, αλλά να τους δώσει και λύση», λένε συγκινημένοι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ.

Τα τελευταία του λόγια πριν πηδήξει από τον συρμό ήταν: «Δεν έχουμε φρένα», όπως αποκάλυψε το Star.

Η αδερφή του ξέσπασε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

«Ο αδερφός μου έδινε καθημερινά την ψυχή του για τη Γραμμή 1 και τελικά έδωσε και τη ζωή του, από εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων. Θέλω να διερευνηθούν όλες οι πτυχές της υπόθεσης και οι υπεύθυνοι να τιμωρηθούν», τόνισε.

«Η «μοιραία» μηχανή είχε παρουσιάσει ξανά πρόβλημα εκτροχιασμού»

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ, Σπύρος Ρεβύθη, έχει προχωρήσει σε σοβαρές καταγγελίες.

Σύμφωνα με τον κ. Ρεβύθη υπάρχουν στοιχεία για προβλήματα στα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης και μάλιστα είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 για τον ίδιο λόγο, στο σταθμό «Βικτώρια».

Όπως είπε στην ΕΡΤ, με το που έγινε το δυστύχημα άνοιξαν τα στόματα των συναδέλφων και μίλησαν και για άλλα προβλήματα.

«Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», ανέφερε και πρόσθεσε: «Είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία».

Ο ίδιος επισήμανε ότι οι εργασίες λείανσης ήταν εργασία που είχε να γίνει από το 2008 για λόγους ασφαλείας και πως ο ίδιος είχε δώσει τη συγκατάθεσή του στο σχετικό ΔΣ.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η Διοίκηση χρησιμοποιεί μεθόδους που ανήκουν σε άλλη εποχή με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φοβούνται μήπως χάσουν τις δουλειές τους.