Ταξιδιωτικές υπηρεσίες, είδη ένδυσης και… ανταλλακτικά αυτοκίνητων πωλούν στο εξωτερικό Έλληνες έμποροι μέσω του Διαδικτύου. Σύμφωνα με στοιχεία παγκόσμιας έρευνας για τους διασυνοριακούς καταναλωτές που διεξήγαγε η Paypal σε 31 χώρες του κόσμου, οι κορυφαίες ξένες αγορές όπου διοχετεύονται προϊόντα από την Ελλάδα είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία.

Επίσης, «για τους Έλληνες εμπόρους της Paypal τα τελευταία χρόνια οι πλέον αναπτυσσόμενες αγορές αναδείχθηκαν η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Κίνα», επεσήμανε ο Marcin Glogowski, general manager της εταιρίας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Από την άλλη πλευρά, σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες αγοράζουν κατά την διασυνοριακή δραστηριότητά τους είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, το 64% επιλέγει ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και το 51% παιχνίδια και είδη χόμπι.

Όλα αυτά ενώ οι online αγορές παγκοσμίως αυξάνονται διαρκώς αγγίζοντας πλέον σχεδόν τον μισό από τον συνολικό όγκο αγορών σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα κράτη του κόσμου, όπως η Ινδία (48%), οι ΗΠΑ (45%), και η Κίνα (53%).

Στην Ελλάδα το 25% του συνολικού όγκου των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Σύμφωνα με την Paypal η προσέλκυση ξένων πελατών γίνεται πιο εύκολη όταν: ο έμπορος διαθέτει ποικιλία τρόπων πληρωμής, όταν η ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη στην γλώσσα του καταναλωτή, όταν δίνεται η αίσθηση της ασφάλειας στις πληρωμές, όταν έχει ανταγωνιστικές τιμές και όταν χαρακτηρίζεται από καινοτομία και φρεσκάδα.