Ξεκινά την Παρασκευή 1 Ιουνίου το Ράλι Ακρόπολις 2018. Η ράμπα αφετηρίας κάτω από τον Παρθενώνα υποδέχεται τις πιο εντυπωσιακές συμμετοχές της πενταετίας.Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται τα πληρώματα 19 αυτοκινήτων προδιαγραφών R5.

Στην κορυφή των 34 αγωνιζόμενων (από 17 χώρες) που θα συμμετάσχουν στον 3ο φετινό αγώνα του ERC βρίσκεται ο νικητής των δύο πρώτων φετινών αγώνων Alexey Lukyanuk. Ο οδηγός της Russian Performance Motorsport που έχασε το περσινό Ακρόπολις λόγω τραυματισμού του, επιστρέφει φέτος για να προσθέσει στο ενεργητικό του μια νίκη στην Ελλάδα.

Θα έχει να αντιμετωπίσει τον τρεις φορές πρωταθλητή Πορτογαλίας Bruno Magalhaes, καθώς και μια σειρά εθνικών πρωταθλητών: τον τετράκις πρωταθλητή Ουγγαρίας Norbert Herczig, τον τετράκις πρωταθλητή Σλοβακίας, Πολωνό Grzegorz Grzyb, καθώς και τον πρωταθλητή Πολωνίας Lukasz Habaj.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος συγκέντρωσε 25 συμμετοχές για τον 3ο φετινό γύρο του θεσμού.

Τα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» που κυκλοφορούν εκτάκτως αυτή την Παρασκευή, παρουσιάζουν σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αφιέρωμα, το επίσημο πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις με όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Η ιστορία της διοργάνωσης

Το1951, από μια ιδέα μιας ομάδας οδηγών και με την βοήθεια τηςShellδιοργανώθηκε ένας αγώνας 1923χιλιομέτρων. Ο αγώνας ξεκίνησε από τηνΑθήνακαι πέρασε κατά σειρά από τις πόλειςΤρίπολη,Λάρισα,Θεσσαλονίκη,Σέρρες,Καβάλα,Θεσσαλονίκημε τον τερματισμό να γίνεται στην Αθήνα. Την επόμενη χρονιά (1952) η ΕΛΠΑ αναλαμβάνει την διοργάνωση του αγώνα και το 1953 ο αγώνας γίνεται διεθνής. Το 1956 ο αγώνας συμπεριλαμβάνεται στους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Από το 1993 συμπεριλαμβάνεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Επίσης περιλαμβάνεται στα πανελλήνια πρωταθλήματα και κύπελλα κλάσεων, στο κύπελλο τηςFIAγια αυτοκίνητα παραγωγής και στο παγκόσμιο κύπελλο για κατασκευαστές αυτοκινήτων τουρισμού.

Το 2005 κέντρο του αγώνα ήταν ηΛαμία. Μια υπερειδική διαδρομή έλαβε μέρος στοΟλυμπιακό Στάδιομε μεγάλη επιτυχία. Εκείνη την χρονιά, το ραλι Ακρόπολις ψηφίστηκε ως το καλύτερο ράλι για το 2005. Το2006το κέντρο του αγώνα μεταφέρθηκε στηνΑθήνακαι στα γύρω βουνα. Το service park ήταν στον χώρο του Ολυμπιακού σταδίου Αθηνών. Αυτή την χρονιά έγιναν δύο υπερειδικές στο Ολυμπιακό στάδιο, μια φορά την πρώτη μέρα του αγώνα και μια την τελευταία. Το2007το κέντρο του αγώνα ήταν και πάλι ηΑθήνα. Το 2007 υπήρξαν 3 υπερειδικές, οι οποίες έλαβαν χώρα στοΟλυμπιακό Ιππικό ΚέντροστοΜαρκόπουλο.

To 2009 το ράλι διεξήχθη στοΛουτράκι και νικητής αναδείχθηκε ο ΦιλανδόςΜίκο Χίρβονενστις 14 Ιουνίου.Το 2011 ο διάσημος και πιο σκληρός αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος επανήλθε στο αγωνιστικό καλεντάρι της Παγκοσμίου Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Το2011το κέντρο του αγώνα ήταν το Λουτράκι,και οι ειδικές διαδρομές επεκτάθηκαν στη Φθιώτιδα, τη Βοιωτία,την Κορινθία και την Αργολίδα. Ο αγώνας ξεκίνησε στις 16 Ιουνίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως των Αθηνών, με την τελετή έναρξης και έληξε στις 19 Ιουνίου. Το2012το ράλι ακρόπολις ξεκίνησε στις 24 Μαϊου στο Ζάπειο Μέγαρο με κέντρο του αγώνα στο Λουτράκι, ακομα το2012προστέθηκαν μερικές νέες ειδικές διαδρομές. Η τελετή λήξης έγινε στις 27 Μαϊου στο Club Hotel Casino Loutraki και νικητής αναδείχθηκε ο Σεμπαστιέν Λεμπ.

To 2013 ήταν η τελευταία χρονιά που το ράλλυ προσμετρούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, καθώς λόγω οικονομικών δυσχερειών και μη εξόφλησης των οφειλών προς την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, αποκλείστηκε από το καλεντάρι των αγώνων του Πρωταθλήματος.

Η τελευταία χρονιά που Έλληνας οδηγός κέρδισε το Ράλι Ακρόπολις ήταν το 1995. Πρόκειται για τον Άρη Βωβό που οδηγούσε Λάντσια.