Η BMW και Mini έχουν βάλει ως στόχο μέσα στο 2018 να αγγίξουν τις 180.000 παραδόσεις ηλεκτρικών – και Plug in υβριδικών οχημάτων μέσα στο 2018. Και όπως φαίνεται αυτός ο στόχος είναι εφικτός, αφού, οι πωλήσεις ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν αλματώδη αύξηση 78,0% στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας για τέτοια οχήματα.

Από τις αγορές που σημειώνουν σημαντική αύξηση είναι η Βρετανία και η Ιρλανδία ενώ στη Σκανδιναβία, ένα στα τέσσερα οχήματα του BMW Group που παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς ήταν ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό. Συνολικά, το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις ηλεκτρικών της φίρμας ξεπέρασαν τις 26.000 μονάδες.