Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο στο χθεσινό Γκραν Πρι της Κίνας δεν πέτυχε απλώς μια σημαντική νίκη για την ομάδα του, αλλά κατάφερε να κλείσει και τη βαθμολογική ψαλίδα –στους εννιά βαθμούς –ανάμεσα στους δύο πρωτοπόρους του πρωταθλήματος Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) και Λιούις Χάμιλτον (Mercedes-Benz). Καθοριστικό ρόλο στην πολυπόθητη νίκη του 28χρονου αυστραλού πιλότου έπαιξε η επιθετική οδήγηση στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα, που συνοδεύτηκε από ένα μπαράζ προσπεράσεων, πάντα με τις «ευλογίες» της ομάδας του. Να σημειωθεί ότι ο Ρικιάρντο εκκίνησε απ

ό την έκτη θέση, ενώ παραλίγο να μη συμμετάσχει στον αγώνα εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος στα δοκιμαστικά, μία ημέρα πριν. Στη δεύτερη

θέση τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας (Mercedes-Benz) ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Κίμι Ράικονεν με το μονοθέσιο της Ferrari.

Στο επίκεντρο των αρνητικών σχολίων βρέθηκε ο νεαρός και ριψοκίνδυνος οδηγός της Red Bull Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος «κατέστρεψε» μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου τον αγώνα του Φέτελ, όταν με μια παράτολμη προσπέρασή του τον έβγαλε εκτός πίστας, περιορίζοντάς τον –και ενώ ήταν σε πορεία μιας πιθανής νέας νίκης- στην όγδοη θέση. Λίγο μετά τον αγώνα και ενώ η Red Bull πανηγύριζε τη νίκη του αυστραλού πιλότου, ο Μαξ Φερστάπεν ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα του αλλά και από τον Φέτελ, για τον λάθος χειρισμό του που του στέρησε μια διάκριση στον αγώνα.

Παραδοχή Χάμιλτον

Μετά το τέλος του αγώνα ο περσινός πρωταθλητής της Formula 1 Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ότι «αυτό το Σαββατοκύριακο η Ferrari ήταν η πιο γρήγορη ομάδα. Εμείς ήμασταν δεύτεροι ή τρίτοι» και συμπλήρωσε ότι το αρνητικό κλίμα στην ομάδα του δεν είναι δύσκολο να αναστραφεί και η γερμανική φίρμα να επιστρέψει σύντομα στις νίκες.

Ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς είναι προγραμματισμένος για τις 29 Απριλίου στο Αζερμπαϊτζάν. Στη βαθμολογία των οδηγών πρώτος παραμένει ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) με 54 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Λιούις Χάμιλτον με 45, ενώ την τριάδα συμπληρώνει ο ομόσταβλος του Χάμιλτον Βάλτερι Μπότας με 40 βαθμούς. Στις ομάδες, η Mercedes-Benz έχει μια ισχνή πρωτοπορία με 85 βαθμούς, μιας και η Ferrari ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής με 84 β.