Ενα ασυνήθιστο ψηφιακό ψηφιδωτό για την Αθήνα διαμορφώνεται από δεκάδες φωτογραφίες μέσω κινητών τις οποίες ανέβασαν στο Ιnstagram δέκα επιδραστικοί γερμανοί χρήστες του.

«Η δουλειά μου είναι να γυρίζω όλο τον κόσμο. Εχω επισκεφθεί πάρα πολλά μέρη. Ολα αυτά που συνδυάζει η Αθήνα, η Ιστορία, η θάλασσα, οι άνθρωποι, το φαγητό και η ζωντάνια της πόλης, είναι μοναδικά» έχει ποστάρει η βερολινέζα travel blogger Sylvia M., η goldie_berlin του Ιnstagram, από τους συνολικά δέκα γερμανούς instagramers που συμμετείχαν από τις αρχές του χρόνου μέχρι και τον Ιούνιο στις δράσεις της εκστρατείας προβολής καμπάνιας «One City. Never Ending Stories». Η καμπάνια είναι πρωτοβουλία της Athens Tourism Partnership, σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, της Aegean και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, για την τουριστική προβολή της Αθήνας.

Ο @jn, η @palomaparrot, η @godie_berlin και ο @melbondo ή αλλιώς ο Joerg, η Phoebe, η Sylvia και ο Thomas, για λίγες μέρες έγιναν Αθηναίοι και επισκέφθηκαν γνωστές και άγνωστες γωνιές της πόλης, μέρη στα οποία «διασταυρώνονται» το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Το Γκάζι, τα γκραφίτι στα Εξάρχεια, η θέα από τον Λυκαβηττό, το φως της Ακρόπολης, η μαγεία του Σουνίου, αλλά και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης με τα μοναδικά εκθέματα της documenta14, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα bar – restaurants και τα παραδοσιακά μεζεδοπωλεία, αποτέλεσαν το τέλειο σκηνικό για τους instagramers και πηγές έμπνευσής τους.

Οι φωτογραφίες που ανέβασαν στους λογαριασμούς τους στο hashtag #thisisathens συγκέντρωσαν περισσότερα από 250.000 likes σε λίγες μόλις ημέρες. Τα 8.940 likes είχε φθάσει έως χθες η φωτογραφία του Joerg Nicht, με τους 552.000 followers, από το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, ενώ ο ήλιος έδυε και το καρέ του με ένα 2cv σε διχρωμία μαύρου – κόκκινου κάπου στα Πετράλωνα έχει ήδη κάνει 5.494 χρήστες που τον ακολουθούν να πατήσουν το like.

Η φωτογράφος Phoebe, από την κοιλάδα του Ρουρ, που συστήνεται ως palomaparrot στο Ιnstagram (με 316.000 ιντερνετικούς ακόλουθους) παίζει κυρίως με τα χρώματα στις φωτογραφίες της, όπως σε εκείνες που ανέβασε με ηλιοβασίλεμα από το Σούνιο. Και οι δύο προσεγγίζουν αθροιστικά τα 10.000 likes.

«Είμαι από το Βερολίνο και πιστεύω ότι η Αθήνα είναι το επόμενο Βερολίνο της Ευρώπης» ποστάρισε ο Thomas.

Αν, όπως λέγεται, οι φωτογραφίες είναι η φωνή εκείνων που ο φωτογράφος έχει απαθανατίσει, τότε η Αθήνα «μιλάει» στο παγκόσμιο ψηφιακό χωριό, κάνοντας σαφές ότι αποτελεί προορισμό city break για όλο τον χρόνο, προσφέροντας ιδιαίτερες εμπειρίες σε εκείνους που θα την επισκεφθούν.