Προοριζόταν για ταινία που ο Ινγκμαρ Μπέργκμαν θα σκηνοθετούσε από κοινού με τον Φελίνι και τον Κουροσάβα. Γράφτηκε το 1969 και αφηγείται μερικές ασυνήθιστες στιγμές από τη ζωή μιας δασκάλας κωφών παιδιών: την αναπάντεχη εγκυμοσύνη της, την εμπλοκή της σε ένα αυτοκινητικό, την αναζήτηση της ηδονής σε σεξ κλαμπ. Λέγεται «64 λεπτά με τη Ρεβέκκα» και είναι ένα σενάριο που ο Μπέργκμαν θα υλοποιούσε με πρωταγωνίστρια την Κάθριν Ρος, ατύχησε όμως και ήρθε στην επιφάνεια μόνο όταν ο σκηνοθέτης το παρέδωσε στο ίδρυμα με το όνομά του, που ο ίδιος σύστησε το 2002. Ενα σενάριο που θα μεταφερθεί στον κινηματογράφο το 2018, στην επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννησή του. Ποιος θα αναμετρηθεί μαζί του; Η Σουζάνε Οστεν, η επιλογή της οποίας προκαλεί απορία, καθώς η έχθρα της με τον Μπέργκμαν, μέχρι τον θάνατό του το 2007, ήταν πασίγνωστη. Φεμινίστρια αυτή, παραδοσιακός εκείνος και κατά τη γνώμη της πατριαρχικός, διασταύρωσαν τα ξίφη τους λόγω της μητέρας της, μια κριτικό κινηματογράφου που φέρεται ότι υπονομεύθηκε επαγγελματικά από τον Μπέργκμαν. Η Οστεν τα είπε όλα στο ντεμπούτο της, «Mamma», το 1982, ενώ το 1990 θα ένιωθε ότι ο Σουηδός απέτρεψε τη βράβευσή της στο Φεστιβάλ των Καννών ως πρόεδρος της επιτροπής του. Εσχάτως πάντως έβαλε νερό στο κρασί της: «Αρχικά δίσταζα, δεν είχα ιδέα περί τίνος πρόκειται» έλεγε. «Διαβάζοντάς το όμως ενθουσιάστηκα. Φώναξα αμέσως, “ουάου, ήταν φεμινιστής για εξήντα τέσσερα λεπτά!”».