Το Ράλι Ακρόπολις γκαζώνει από σήμερα με σημείο εκκίνησης τον Βράχο της Ακρόπολης. Ο εθνικός μας αγώνας μπορεί να μην προσμετράται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), όμως επιστρέφει για να δώσει το «παρών» στο ERC, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι. Συνολικά θα διεξαχθούν εννέα ειδικές διαδρομές. Δύο σήμερα Σάββατο και αύριο Κυριακή οι υπόλοιπες επτά. Ο αγώνας θα έχει –όπως και παλαιότερα –ως επίκεντρο το Λουτράκι, με τις ειδικές διαδρομές να λαμβάνουν χώρα στη Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Παρά το γεγονός ότι δεν αποτελεί πλέον τον πιο σκληρό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, οι διαδρομές παραμένουν ιδιαίτερα επίπονες για μηχανές και οδηγούς. Και αυτό μαρτυρούν και οι αριθμοί: 73% των επιφανειών των ειδικών διαδρομών είναι χώμα και το υπόλοιπο 27% είναι άσφαλτος. Οι εννέα ειδικές διαδρομές έχουν μήκος 202,57 χιλιόμετρα ενώ συνολικά όλα τα πληρώματα θα καλύψουν το διήμερο του Ακρόπολις 749,39 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη ειδική χωμάτινη διαδρομή είναι η Κινέτα – Λουτράκι μήκους 43,41 χιλιομέτρων. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που το Ράλι Ακρόπολις μετονομάζεται σε Seajets Ράλι Ακρόπολις. Το μεγαλύτερο άγχος το έχουν τα 27 πληρώματα που θα έχουν και δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο ERC, του οποίου το Seajets Ράλι Ακρόπολις αποτελεί τον 9ο γύρο. Η εκκίνηση θα δοθεί σήμερα στις 3 το μεσημέρι παραδοσιακά κάτω από τον Βράχο της Ακρόπολης. Η πιο εντυπωσιακή ειδική διαδρομή θα είναι η βραδινή ΕΚΟ Κινέτα που θα ξεκινήσει στις 19.30.

ΙΣΤΟΡΙΑ 64 ΕΤΩΝ. Το Ακρόπολις πήρε σάρκα και οστά το 1951. Τα τολμηρά πληρώματα ξεκινούσαν από την Αθήνα, ανηφόριζαν προς τη Βόρεια Ελλάδα, περνούσαν από τη Θεσσαλονίκη, τις Σέρρες και άλλες πόλεις για να καταλήξουν –οδηγώντας πολλές φορές ακόμη και νύχτα –και πάλι στην Αθήνα. Είχε μήκος 2.000 χιλιόμετρα. Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1993. Το 2014 βγήκε εκτός προγράμματος του WRC.