Ανήκει σε εκείνη την κατηγορία των εξαιρετικών πλασμάτων στα οποία βασίστηκε ο κόσμος της μόδας για να απεικονίσει την ομορφιά πέρα από τα συνηθισμένα πρότυπα. Στα τέλη των 80s η Κρίστι Τέρλινγκτον ήταν μία από την πεντάδα των τοπ μόντελ, οι φωτογραφίες των οποίων είχαν κυριεύσει τις σελίδες των εκδόσεων της «Vogue». Τότε που έδειχναν με υπαινικτικά βλέμματα και ανοιχτά χαμόγελα την έννοια του εξωπραγματικού γκλάμορ, άλλοτε ντυμένες με σακάκια Chanel πάνω από ολόσωμα μαύρα μαγιό, άλλοτε με κορσέδες κεντημένους με κρύσταλλα Swarovski από τον Κριστιάν Λακρουά ή εκπληκτικά σέξι με τις μαύρες τουαλέτες και τις χρυσές παραμάνες του Τζιάνι Βερσάτσε.

Ο κόσμος της μόδας έχει ελάχιστη σχέση με την απεικόνιση της πραγματικότητας. Οι εικόνες της μόδας σκοπεύουν την αποσύνδεσή τους από τις διαστάσεις του πραγματικού, την απομάκρυνσή τους από τα όρια του απόλυτα αληθινού. Σε αυτό το πεδίο των διευρυμένων φαντασιώσεων, σε αυτό το περιβάλλον παραδοχής του μη υπαρκτού η Κρίστι Τέρλινγκτον κινήθηκε, περπάτησε, ποζάρισε και επιβίωσε. Την ανακάλυψαν στα 14 της να κάνει ιππασία στη Φλόριδα. Στα 15 της βρισκόταν στο Παρίσι για τα σόου μόδας. Και στα 19 της ήταν το πρόσωπο του Eternity. Του αρώματος που αιωνίως θα μυρίζει δεκαετία των 90s.

30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΤΕΛΙΝΓΚ. «Είχα μια καριέρα μοντέλου για τριάντα χρόνια. Από εκείνη την εποχή υπάρχουν πολλές ιστορίες και εμπειρίες που τις θυμάμαι. Ξεχωρίζει όμως η εμπειρία των ταξιδιών. Ιδιαίτερα εκείνα που έκανα με μικρές ομάδες, τότε που η βιομηχανία της μόδας ήταν αρκετά διαφορετική και μπορούσες να βρίσκεσαι μακριά για μεγάλο χρονικό διάστημα και να δένεσαι με την ομάδα μαθαίνοντας ο ένας τον άλλον. Στις αρχές της καριέρας μου ταξίδεψα πολλές φορές στην Αφρική και στο Νεπάλ για φωτογραφίσεις της «Vogue». Αυτές είναι οι αγαπημένες μου στιγμές από τα χρόνια του μόντελινγκ όχι τόσο για το αποτέλεσμα των φωτογραφιών αλλά για την εμπειρία να βρεθώ σε μαγικά μέρη με φίλους».

ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΟΓΚΑ. Ωστόσο είχε συναίσθηση του χρόνου που περνούσε και αποφάσισε έγκαιρα να επιστρέψει στα θρανία, να ολοκληρώσει τις σπουδές της και να πάρει πτυχίο στη συγκριτική θεολογία και στις ανατολικές φιλοσοφίες. Στη συνέχεια εξελίχτηκε σε υποδειγματική μαθήτρια της γιόγκα, σε αντικαπνίστρια και μαραθωνοδρόμο. Και όταν η ίδια βίωσε τις επιπλοκές του τοκετού αποφάσισε να ιδρύσει τον οργανισμό Every Mother Counts (Κάθε Μητέρα Μετράει) ενημερώνοντας τις γυναίκες σε όλον τον κόσμο για την υγεία τους ως παραγωγός και σκηνοθέτιδα του ντοκιμαντέρ «No Woman, No Cry» και ως συγγραφέας άρθρων σε εφημερίδες και περιοδικά με θέμα την υγεία, τον φεμινισμό, τη φτώχεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σύμφωνα με την αμερικανική αντίληψη για τον τρόπο που η ζωή ανταμείβει τους κόπους και τις προσπάθειες των ατόμων για αυτοβελτίωση, η Κρίστι Τέρλινγκτον Μπερνς (μετά τον γάμο της με τον ηθοποιό Εντ Μπερνς) έλαβε πολλές κοινωνικές διακρίσεις. Η εξελικτική της πορεία από σούπερ μοντέλο σε σύγχρονη γυναίκα επισφραγίστηκε το 2014. Οταν το περιοδικό «Time» τη συμπεριέλαβε στη λίστα των 100 πιο επιδραστικών ανθρώπων για εκείνη τη χρονιά. Η ίδια επιδιώκει να βγάζει τον εαυτό της από την περιοχή της ευκολίας και να αναλαμβάνει νέες προκλήσεις. «Απλώς προσπαθώ η ζωή μου να έχει σκοπό και να βοηθώ τους ανθρώπους γύρω μου να ζουν με τον ίδιο τρόπο».

Το πέρασμα του χρόνου

«Το να ανησυχώ για πράγματα που γίνονται και για εκείνα που δεν γίνονται είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Βλέπω προς τα πίσω όλα όσα έχω κερδίσει. Δεν θα άλλαζα τίποτα από αυτά» λέει σήμερα η Κρίστι Τέρλινγκτον ως οπαδός της ολιστικής προσέγγισης για τη ζωή. Και ως πρέσβειρα της Biotherm για τη σειρά Blue Therapy δηλώνει: «Γυμναστείτε, ζήστε στο παρόν και μη φοβάστε το μέλλον».