Μουσικοθεατρικό θα είναι το επόμενο εγχείρημα –λυρική πρωτιά για τον ίδιο –του Νίκου Καραθάνου. Η «Σαλώμη», βασισμένη στο «ερωτικό ορατόριο» –όπως το χαρακτηρίζουν –«San Giovanni Battista» ή «Ιωάννης Βαπτιστής» του δολοφονημένου στα 42 του (το 1682) συνθέτη Αλεσάντρο Στραντέλα. Με ένα μεγάλο ατού: την ιδιαίτερη μουσική προσωπικότητα του (πατρινού) τσεμπαλίστα και μουσικοπαιδαγωγού και εν προκειμένω και μουσικού διευθυντή Μάρκελλου Χρυσικόπουλου (φωτογραφία). Ο γιος της συγγραφέως Ερσης Σωτηροπούλου και του αρχιτέκτονα Στάθη Χρυσικόπουλου,μελετητής επί χρόνια του μπαρόκ (πρόσφατα ανέβασε την όπερα «Αφροδίτη και Αδωνις» του Τζον Μπλόου στο Μέγαρο Μουσικής) θα συμπράξει με τους δραστήριους Latinitas Nostra, που ιδρύθηκαν «με σκοπό την προβολή των ελληνικών επιρροών στη διαμόρφωση της δυτικής μουσικής δημιουργίας». Ο χορός της Σαλώμης, η κεφαλή του Βαπτιστή επί πίνακι, ο ερωτισμός και ο μπαρόκ λυρισμός (εξού και η άρια του τίτλου) είναι επίσης στο μενού της παράστασης (από 29 Ιουνίου, Θέατρο Τέχνης Κάρολου Κουν, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών). «Με συγκινητικό και ρηξικέλευθο τρόπο» όπως λέει ο μουσικός μετρ που είχε παρουσιάσει με τους Latinitas το 2013 στο Φεστιβάλ την παράσταση «Ενας άγγλος ταξιδευτής στο Λεβάντε».