Κατά τη διάρκεια του πρώτου ευρωπαϊκού σαλονιού αυτοκινήτου στη Γενεύη, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot πραγματοποίησε στην ελβετική πόλη το ετήσιο πανελλαδικό συνέδριο διανομέων της. Η premium γαλλική μάρκα (η οποία από τις αρχές του 2014 εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη), επέλεξε ως προορισμό τη Γενεύη, δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους της να επισκεφθούν το μεγάλο αυτοκινητιστικό γεγονός και ένα από τα πιο κορυφαία κορυφαίο παγκοσμίως στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Να τονιστεί ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της με 41% αύξηση ταξινομήσεων για το πρώτο έτος λειτουργίας της. Την ίδια αυξητική τάση ακολουθούν και οι πρώτοι μήνες του 2015 όπου η Peugeot σημειώνει 6,9% μερίδιο, γεγονός που την κατατάσσει στην πεντάδα των κορυφαίων μαρκών της ελληνικής αγοράς.

Ο επικεφαλής της Peugeot, κ. Πέτρος Πιπερίδης έκανε έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και επιπλέον παρουσίασε τους στόχους του 2015 τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο συνολικής στρατηγικής για τη μάρκα. Το συνέδριο έκλεισε ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για την επιτυχία της χρονιάς που πέρασε, επεσήμανε το πόσο σπουδαίος είναι ο ρόλος του Δικτύου στην επιτυχία της Peugeot και την τοποθέτησή της στην κορυφή.