Για την Porsche το τέλειο μπορεί να γίνει τελειότερο. Όπως με την Cayenne GTS, η οποία αφήνει στο χρονοντούλαπο της προσωπικής ιστορίας της τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4.8 λτ. των 420 ίππων και τοποθετεί κάτω από το καπό το V6 bi-turbo μοτέρ των 440 ίππων με ροπή …φορτηγού (600Nm)!

Λόγω του μικρότερου μοτέρ, η κατανάλωση μειώθηκε κατά 0,9 λτ./100 χλμ.. Πάντως, τα γκάζια παραμένουν στο προσκήνιο για το σπορ SUV: Συγκεκριμένα, τα 0-100 χλμ./ώρα είναι στα 5,2 δλ. ή 5,1 δλ. με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono ενώ είναι ταχύτερη κατά 0,5 δλ. σε σχέση με το μοτέρ των 420 ίππων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 262 χλμ./ώρα.

Αλλαγές υπάρχουν και στην εξωτερική σχεδίαση με την Cayenne GTS να εφοδιάζεται με νέο προφυλακτήρα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα . Επίσης, η ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου έχει ενισχυθεί από την πρωτοποριακή σπορ ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ενώ προαιρετικά θα υπάρχει αερανάρτηση.