H νέα γενιά Polo λανσάρεται αυτές τις ημέρες και στην ελληνική αγορά με νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Το μεγάλο ατού των νέων μοτέρ εστιάζεται στην οικονομία καυσίμου, που σύμφωνα με την VW, είναι κατά 21% πιο οικονομικοί σε σχέση με την προηγούμενη γκάμα Polo.

Το βασικό μοτέρ είναι 1.0 λίτρου, αποδίδει 75 ίππους και προσφέρει μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/χλμ. Δεύτερη επιλογή, ο κινητήρας 1.2 λίτρων, τεχνολογίας TSi, που αποδίδει 90 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί και με το κιβώτιο DSG.

Το πιο σημαντικό είναι ότι η γκάμα των ντίζελ δεν ξεκινά από τα 1.200 κ.εκ. αλλά από τα 1.400, ένα μοτέρ που αποδίδει 90 ίππους και εξαιρετική ροπή ( 230Nm) .

Το νέο Polo κατακλύζεται από άφθονα ηλεκτρονικά καλούδια, μεταξύ αυτών, και η πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας MirrorLink. Στην οθόνη αφής των ηχοσυστημάτων προβάλλει την οθόνη του smartphone και παράλληλα δίνει την δυνατότητα χειρισμού των εφαρμογών (applications) του κινητού. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 11.493 ευρώ για την έκδοση με το 1.000αρι μοτέρ των 75 ίππων.