O Αχιλλέας τη στιγμή που πεθαίνει, οι εννέα Μούσες και ο Απόλλων, τα πιο γνωστά από τα 60 και πλέον γλυπτά που κοσμούν το Αχίλλειο της Κέρκυρας, άλλοτε έπαυλη της αυτοκράτειρας της Αυστρίας Ελισάβετ – γνωστής ως Σίσι – χαρακτηρίστηκαν μνημεία από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων. Τα μαρμάρινα γλυπτά, στην πλειονότητα τους αντίγραφα έργων των μουσείων της Ρώμης και της Νάπολι, είναι δημιουργίες του 19ου αιώνα και εξακολουθούν να βρίσκονται κατά κύριο λόγο στις ίδιες θέσεις τις οποίες είχε επιλέξει η αυστριακή αυτοκράτειρα. Το πιο διάσημο όλων είναι «Ο θνήσκων Αχιλλεύς» (φωτογραφία), έργο που ο Ερνστ Γκούσταβ Χέρτερ δημιούργησε το 1884 και απεικονίζει τον Αχιλλέα τη στιγμή που ξεψυχά ενώ προσπαθεί να απαλλαγεί από το βέλος που χτύπησε το μοναδικό τρωτό σημείο του, τη φτέρνα του. Το συγκεκριμένο έργο μάλιστα, προσωπική παραγγελία της αυτοκράτειρας, αρχικά είχε βρει τη θέση του στο θερινό της ανάκτορο στη Βιέννη, αλλά όταν το αρχιτεκτονικό κόσμημα που οικοδομήθηκε στην Κέρκυρα αφιερώθηκε στον Αχιλλέα, τότε μεταφέρθηκε και το γλυπτό.