Του το είχες εσύ του κοντού, Τρύφωνά μου; Ναι, μωρέ, τον Ολάντ εννοώ. Ερωτικό μυδραλιοβόλο, σου λέει, κι όποια πάρει η κάννη του. Μα να τρέχει με την παντόφλα, πρόεδρος άνθρωπος, πάνω στο σκούτερ, να βατεύει 40χρονες; Να ρεζιλεύει σε παγκόσμια εμβέλεια 50χρονες κι αυτές να τον παρακαλάνε; Τι να πω; Εσύ που είσαι και κομμωτής θα ξέρεις περισσότερα, αλλά εμένα πάντως μου φαίνεται άβυσσος η ψυχή της γυναίκας! Δεν τις βλέπω και τις δικές μου –γυναίκα και πεθερά –που έχουν μουρλαθεί και προχθές χτυπούσα και δεν μου άνοιγαν την πόρτα γιατί φοβόντουσαν μην είναι ο Ξηρός… Γιατί καλέ να έρθει ο Ξηρός σε εσάς; Το πολύ πολύ για να σας στρατολογήσει έτσι που είστε, τρομοκράτισσες της αισθητικής και της θηλυκότητας, με τα μαλλιά κομμένα πόλκα και κάτι φεμινιστικά καπέλα και κασκόλ. Τρομοκράτισσα της θηλυκότητας και η τηλεπαρουσιάστρια Ελεονώρα Μελέτη. Και παραχαράκτρια της ίδιας έννοιας, επίσης. Πες μου, βρε Τρύφωνα, τι είναι αυτή η άποψη ότι η γυναίκα η σωστή, η ερωτική, πρέπει να συνδυάζει βάδισμα και άρθρωση νταλικέρη με το ψευδεπίγραφο νάζι της Σπεράντζας Βρανά στην «Κάλπικη λίρα» που υιοθετεί η εν λόγω; Κουτσαβάκι και πεινασμένη, ερωτικά, ύαινα σε ένα τόσο κοντοκάβαλο σώμα πώς να χωρέσουν; Μα η Μελέτη και οι συν αυτή με ποιον θέλουν να μπουρδουκλωθούν ερωτικά; Με τον «Καβγατζή» του Φασμπίντερ; Και σε ποια ακριβώς σκηνή; Αντε μη σας βάλω να δείτε την ταινία…

Είσαι παιδί μου πειρασμός, σεισμός, άι, άι, άι,α!

Και πες μου, βρε Τρύφωνα (που είσαι και κορυφαίος κουαφέρ), όλο αυτό το εξτένσιον που πέφτει σαν το σιδηρούν παραπέτασμα στους ώμους τής τραγουδίστριας και κριτή – κουδουνοκρούστριας στο τάλεντ σόου «The Voice» Μελίνας Ασλανίδου δεν τη βαραίνει; Δεν της φέρνει ένα αυχενικό, έναν ντουβρουτζά; Η εν λόγω πήγε εκεί και μεταλλάχθηκε. Αλλη γυναίκα ήξερα, άλλη βλέπω. Που δηλώνει δε ότι τώρα – ύστερα από τόσα χρόνια καριέρας! – την αναγνωρίζουν στον δρόμο; Ποια αναγνωρίζουν; Γιατί αυτήν που (δεν) ήξεραν από παλιά, μόνο με τεστ DNA μπορεί να αναγνωρίσουν. Και για όλη αυτήν την εντεχνίλα, την τάχα μου ενοχική, ότι δηλαδή εκείνη ποτέ δεν έβλεπε τηλεόραση και δεν έχει ξαναδεί μουσικό ριάλιτι και ότι η τηλεόραση στο σπίτι άνοιγε μόνο όταν πήγαινε η μαμά της (τοποθετήσεις κεραιών κάνει;) και ότι συμμετέχει στο ριάλιτι για να βγει από τον μικρόκοσμό της, δύο λέξεις έχω μόνο να πω! Αμάν πια! Για έναν από τους δύο παράκατω λόγους μπορεί να πήγε –ή και για τους δύο. Ή για τα φράγκα ή για την αναγνωρισιμότητα. Και αυτό έπρεπε να κάνει. Γιατί αν ήθελε να βγει από τον μικρόκοσμο, ας πήγαινε σε καμιά λαϊκή ή σε λούνα παρκ.

Γιατί μπήκες στην καρδιά μου, θα συμβεί σεισμός βαθιά μου

Αλλά τι να σου πω, βρε Τρύφωνα, χρονιάρα ημέρα που γιορτάζεις. Ο καθείς κι η καθεμιά με τα βιώματά του. Ο ηθοποιός Μέμος Μπεγνής βιώνει, ας πούμε, αγγελοκρούσματα. Κάθε τρεις – τέσσερις ημέρες, σου λέει, όπως πηγαίνουν άλλοι στην Αίγινα, ο Μέμος πήγαινε, παλαιότερα, αστρικό ταξίδι. Επίσης βλέπει σκιές (συγκεκριμένα πίσω από τον καναπέ) και κάτι φίλοι του έχουν δει και ένα παιδάκι που μπήκε στο δωμάτιο άνευ αποχρώντος λόγου διότι όπως μπήκε βγήκε! …Ανησυχώ πολύ γι’ αυτά τα βιώματα του Μέμου. …Αλλά καθόλου για το βίωμα κάποιας σφολιάτας! Τι με κοιτάς σαν χάνος; Το διάβασα σε μεγάλης κυκλοφορίας έντυπο από δημοσιογράφο και τηλεμαγείρισσα. «Σε αυτό το τυροπιτάδικο η σφολιάτα βιώνει την καλύτερη εκδοχή της». Αυτά είναι!