Το 1945 ήταν η χρονιά που ο φωτογράφος Ρόμπερτ Κάπα, γνωστός για τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες του από το πολεμικό μέτωπο και συνιδρυτής του πρακτορείου Μάγκνουμ, γνώρισε την Ινγκριντ Μπέργκμαν. Το γεγονός μάλιστα ότι η σουηδέζα σταρ του Χόλιγουντ ήταν παντρεμένη με τον Πέτερ Αρον Λίντστρομ και είχε μία εξάχρονη κόρη από τον γάμο τους δεν τον απέτρεψε από το να ρίξει ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα του δωματίου της, σε ένα ξενοδοχείο στο Παρίσι, καλώντας τη να πιούν μαζί ένα ποτό.

Εκείνη δέχθηκε και η παράνομη σχέση τους οδήγησε στο τέλος του γάμου της με τον Λίντστρομ. Και την απελευθέρωσε από την υποκριτική ηθικολογία της κοινότητας του Χόλιγουντ, από την οποία η Ινγκριντ Μπέργκμαν υπέφερε.

Ο γάμος της τελείωσε όταν μετά τον Κάπα η Μπέργκμαν βρήκε στον ιταλό σκηνοθέτη του νεορεαλισμού Ρομπέρτο Ροσελίνι τον σύντροφο της ζωής της για το διάστημα 1950-57 και τον πατέρα των τριών παιδιών της. Ενα από τα οποία είναι και η Ιζαμπέλα Ροσελίνι, που γεννήθηκε το 1952. Το σκάνδαλο από αυτήν τη σχέση την απέκλεισε από το Χόλιγουντ έως το 1952. Το Οσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Αναστασία» (η αμφιλεγόμενη μετανάστρια που εθεωρείτο κόρη της ρωσικής τσαρικής οικογένειας των Ρομανόφ) λειτούργησε και ως «συγχωροχάρτι» από τους συγκατοίκους της κινηματογραφικής κοινότητας.

Η ερωτική ιστορία της Μπέργκμαν με τον διάσημο πολεμικό ανταποκριτή-φωτογράφο αναδεικνύεται στην υπόθεση μιας νέας ταινίας που ετοιμάζει ο παραγωγός Ουντάι Τσόπρα και βασίζεται στο μυθιστόρημα του Κρις Γκρίνχαλ «Η αποπλάνηση της Ινγκριντ Μπέργκμαν».