Η Μιούτσια Πράντα οδηγεί την ανδρική μόδα σε νέα καλλιτεχνικά μονοπάτια και μπαίνει στα βαθιά νερά της γερμανικής πρωτοπορίας. «Πολλά στοιχεία από την Πίνα Μπάους, από το θέατρο της δεκαετίας του ’70, κυρίως των έργων του Φασμπίντερ και φυσικά τη στρατευμένη τέχνη» ήταν οι δηλώσεις της διανοούμενης κυρίας που διαθέτει η ιταλική μόδα. Το ενδιαφέρον της για τη θεατρική πρωτοπορία μεταφέρθηκε και στο σκηνικό του σόου της που το γραφείο του ολλανδού αρχιτέκτονα Ρεμ Κούλχαας φρόντισε να μοιάζει με σκηνή μοντέρνου θεάτρου. Στη συνέχεια τα ρούχα της συλλογής άρχισαν την ερμηνεία των ρόλων τους στους θεατές της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Η θεατρικότητά τους συνέδεσε μπλέιζερ και εσάρπες, T-shirts χορού που είχαν χαμηλά κομμένο στρογγυλό κόψιμο και παντελόνια σε άνετη γραμμή. Ομως η Μιούτσια Πράντα κρατούσε για τα παλτά και τα κομμάτια από γούνα τη σύνδεση της ανδρικής συλλογής της με την έννοια της εικαστικής θεατρικότητας του γερμανού καλλιτέχνη Γιόζεφ Μπόις. «Η συλλογή έχει το ύφος ενός άνδρα με χαρακτήρα προσωπικό, εσωστρεφή, μοναχικό. Οχι όμως αθώο» προειδοποιεί.