Πέρυσι το φθινόπωρο, η Νικόλ Κίντμαν (στη φωτογραφία επάνω) για τις ανάγκες των γυρισμάτων της νέας της ταινίας «Γκρέις του Μονακό» μεταμορφώθηκε σε πριγκίπισσα. Το κατά πόσο, βέβαια, οι θαυμαστές της θα τη δουν να φοράει την κορόνα της στη μεγάλη οθόνη παραμένει ακόμα άγνωστο. Αιτία για την αναστάτωση είναι η διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον σκηνοθέτη της Ολιβιέ Νταάν και τον Χάρβεϊ Βαϊνστάιν, του οποίου η εταιρεία έχει αναλάβει τη διανομή στους αμερικανικούς κινηματογράφους. Γυρισμένο στη Γαλλία, την Ιταλία και το Μονακό, το φιλμ του Νταάν εστιάζει στον οικονομικό αποκλεισμό που επέβαλε ο γάλλος πρόεδρος Σαρλ ντε Γκολ στο μικρό πριγκιπάτο το 1962 ώστε να σταματήσει να είναι φορολογικός παράδεισος και την παρέμβαση της Κέλι στις συνομιλίες με τον πρίγκιπα Ρενιέ. Από την πλευρά του, ωστόσο, ο Βαϊνστάιν θεωρεί πως η ταινία είναι ημιτελής και γι’ αυτό προχώρησε εκ νέου στο μοντάρισμά της, δημιουργώντας ουσιαστικά μια κόπια διαφορετική από την αυθεντική. Το γεγονός αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Νταάν που σε συνέντευξή του στη γαλλική «Λιμπερασιόν» έκανε λόγο για εκβιασμό από την πλευρά του Βαϊνστάιν και κατήγγειλε πως δρα με γνώμονα το κέρδος και όχι τον κινηματογράφο. Η ταινία ήταν προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού τα Χριστούγεννα, αλλά η κυκλοφορία της αναβλήθηκε για τον Μάρτιο.