Η έκθεση που παρουσιάζεται στο Κέντρο Μπομπούρ «Ο σουρεαλισμός και το αντικείμενο» θυμίζει την αίσθηση που προκάλεσε το γλυπτό της Μερέ Οπενχάιμ το 1936 στην πρώτη έκθεση για τον σουρεαλισμό στο Παρίσι. Ορισμένοι το ανακήρυξαν στο «κατ’ εξοχήν σουρεαλιστικό αντικείμενο». Η ίδια το θεωρούσε ένα αστείο της νιότης της και εξαιτίας της αίσθησης που προκάλεσε απουσίασε τα επόμενα 20 χρόνια από κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα. Αντίστοιχα και η λούτρινη πολυθρόνα των αδελφών Καμπάνας διεγείρει τα αισθητήρια νεύρα της αφής προς ένα παιχνίδι συνάντησης με τον αισθησιασμό.