Σε αήθη επίθεση κατά της ελευθερίας του Τύπου προχώρησε χθες η εφημερίδα «Αυγή». Με αφορμή ένα σκίτσο του Δημήτρη Χαντζόπουλου, το οποίο η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να χαρακτηρίσει «σεξιστικό» επειδή αφορούσε το επικοινωνιακό «σόου» που έστησαν στην πύλη του Ραδιομεγάρου η Ζωή Κωνσταντοπούλου και η Ραχήλ Μακρή, η «Αυγή» ξεκίνησε εκστρατεία κατά των «ΝΕΩΝ» με τίτλο «Η διαπλοκή χτυπάει... κίτρινο».

«Αφηνίασαν "ΤΑ ΝΕΑ" με σεξισμό και λάσπη κατά του ΣΥΡΙΖΑ», αναφέρει στο πρωτοσέλιδό της η «Αυγή» για να προσθέσει ότι στόχος των «ΝΕΩΝ» είναι η «απαξίωση του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος προηγείται στις δημοσκοπήσεις στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία»...

Προφανής είναι ο στόχος της κομματικής εφημερίδας - η φρασεολογία της οποίας υιοθετήθηκε μάλιστα από την (κατά τα άλλα εκπρόσωπο των δημοσιογράφων) Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών - που έχει να κάνει με την προσπάθεια εκφοβισμού των «ΝΕΩΝ» ώστε να σταματήσουν την τεκμηριωμένη κριτική σε πράξεις και παραλείψεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Πρόκειται άλλωστε για συνταγή η οποία έχει προταθεί από δημοσκόπους και έχει πλήρως υιοθετηθεί από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, που μετά το φιάσκο της πρότασης μομφής, όπως και του αυτοεξευτελισμού της Ζωής Κωνσταντοπούλου στο Ραδιομέγαρο, αναζητεί εχθρούς-φαντάσματα προκειμένου να δικαιολογηθεί στο κομματικό της ακροατήριο.
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ. Η «Αυγή» εγκαινιάζει μια πολύ επικίνδυνη τακτική για τα δημοσιογραφικά ήθη της χώρας, μια και θέλει να επιβάλει λογοκρισία σε διακεκριμένους δημοσιογράφους και γελοιογράφους. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, από την πλευρά της, συνεχίζει τη γραμμή της επιλεκτικής συκοφάντησης των αντιπάλων της - όπως συνέβη με τον Βαγγέλη Βενιζέλο - χωρίς να απαντά σε εύλογα ερωτήματα για τη σχέση της με οργανωμένα συμφέροντα. Το ίδιο συνέβη άλλωστε και χθες στη Βουλή με πρωταγωνίστρια την κυρία Κωνσταντοπούλου, η οποία επιτέθηκε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, αλλά σιώπησε όταν εκείνος την κατηγόρησε για εκπροσώπηση τραπεζικών συμφερόντων.