Θετικά είναι τα πρώτα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό για την επόμενη χρονιά, δήλωσε τη Δευτέρα από το Λονδίνο η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας το περίπτερο του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση World Travel Market (WTM).

Στην ομιλία της η κυρία Κεφαλογιάννη είπε χαρακτηριστικά, ότι «μπορούμε να περιμένουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μέσω της ανάδειξης περισσότερων πτυχών του τουριστικού μας προϊόντος και επεκτείνοντας την τουριστική περίοδο όσο το δυνατόν περισσότερο».

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε και στη νέα καμπάνια για τη «Μυστική Ελλάδα» («Secret Greece»), μέσω της οποίας το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ «θα επικεντρωθούν στην προώθηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ελληνικής γαστρονομίας, της ελληνικής υπαίθρου, της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά και των ελκυστικών ελληνικών πόλεων».

Στο περιθώριο της WTM η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, όπου εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι «το 2014 θα είναι μια χρονιά ακόμη μεγαλύτερης ανάκαμψης για τον ελληνικό τουρισμό».

Ειδικότερα, όσον αφορά την πορεία της τρέχουσας χρονιάς, επισημάνθηκε ότι η Ελλάδα παρά τις αντίξοες συνθήκες κατάφερε το μεγάλο άλμα και κέρδισε το στοίχημα στον τουρισμό. Για το 2014, τονίστηκε, ότι «θα δοθεί έμφαση στα νέα τουριστικά προϊόντα που ανεβάζουν υψηλά τον πήχη, όσον αφορά τον ποιοτικό τουρισμό».

Ηδη, βρίσκονται σε εξέλιξη προσπάθειες για την ανάπτυξη των ειδικών θεματικών μορφών τουρισμού, όπως είναι ο ιαματικός, θρησκευτικός, αθλητικός, γαστρονομικός τουρισμός.

Οι επισκέπτες της φετινής έκθεσης του Λονδίνου, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και με την ελληνική γαστρονομία, καθώς το περίπτερο του ΕΟΤ περιλαμβάνει στοιχεία της γαστρονομικής παράδοσης της Σαντορίνης και του τουρισμού της Αθήνας.

Η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Περιφέρειας Αττικής για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στις δράσεις ανάπτυξης του ιστότοπου Athens Live, στη διοργάνωση σειράς ταξιδιών εξοικείωσης για τους παράγοντες του τουρισμού, καθώς και σε νέες εφαρμογές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του ελληνικού περιπτέρου στη WTM προβλήθηκε και το νέο βίντεο του ΕΟΤ που προβάλλει τη χώρα μας, ως ένα εξαιρετικό προορισμό καθ όλη τη διάρκεια του έτους.