Ελα, βρε Αλέξανδρέ μου, που Αλέκο σε φωνάζουνε και δεν σε λογαριάζουνε… Από λογαριασμούς όμως δεν έχεις παράπονο! Μου τα πρόλαβε η γυναίκα σου. Οταν γυρίσατε από τις διακοπές, δεν άνοιγε η πόρτα. Μόνο αυτοί που σηκώσατε στην τύχη, για να σπρώξετε το πορτόφυλλο, ήταν οι μισθοί σου μέχρι και τον Νοέμβριο, τον οποίο θα σου εξοφλήσουν τον Μάρτιο. Και μέχρι τότε πώς θα ζείτε; Με τον μισθό τής γυναίκας σου. Το ότι είναι άνεργη αποτελεί μια ασήμαντη λεπτομέρεια. Δεν θέλω γκρίνιες και λαϊκισμούς, όμως, Αλέξανδρε. Ναι, ναι, λαϊκισμούς! Δεν το λέω εγώ, το λέει ο Γιάννης Μπέζος. Οι συνάδελφοί του ηθοποιοί που υποδύονται τους φτωχούς και λαϊκίζουν, τον ενοχλούν παρά πολύ, δήλωσε. Απαπαπα, καθόλου δεν του αρέσει. Βέβαια, εσύ δεν είσαι ηθοποιός –και να κάνεις τον σταυρό σου που δεν είσαι γιατί σε αυτόν τον κλάδο η ανεργία και τα φέσια έχουν πιάσει ταβάνι. Δεν μπορείς όμως να είσαι και σίγουρος για το τι μπορεί να προκαλέσει ενόχληση στον κύριο Μπέζο. Γι’ αυτό λοιπόν σου λέω σκάσε και κολύμπα! Οχι πια στη θάλασσα αλλά στα χρέη. Κυρίως όμως κάνε ησυχία. Σιγά, ο Μπέζος κοιμάται…

Βάλε τέλος λοιπόν,αν θες, στη ζωή µου

Και αφού σιγουρέψαμε ότι τίποτα δεν θα ταράξει τον μακάριο ύπνο του Μπέζου, θα σου εξομολογηθώ κάτι, Αλέκο μου… Τη λυπάμαι! Τη Μόνικα Μπελούτσι εννοώ. Και φρεσκοχωρισμένη και στοιχειωμένη! Ναι, ναι, στοιχειωμένη! Αφού περιστοιχίζεται από την άυλη οντότητα της Ελληνίδας που παριστάνει, εκτός από την Ιταλίδα, και την ηθοποιό; Βεβαίως στη Δωροθέα Μερκούρη αναφέρομαι που λέει ότι είναι «πιο κολλητή βγάζεις κορέους» με την ιταλιάνα σταρ. Και όλο καταφθάνουν στα γκλόσι έντυπα φωτογραφίες από τις διακοπές που περνούν μαζί στην Πάρο, στις οποίες όμως εμφανίζεται μόνο η Μπελούτσι. Η Μερκούρη άφαντη, μια ιδέα, ένα πράγμα. …Τι είπες; Οτι η Μερκούρη δεν φαίνεται γιατί φωτογραφίζει την Μπελούτσι; Δεν το είχα σκεφτεί… Αλλά τότε τη Μερκούρη μαζί με τον Μπαξεβάνη σε άλλο νησί ποιος τους φωτογραφίζει; Το βρήκα, το βρήκα! Ο Βενσάν Κασέλ!

Μέχρι το τέλος η ψυχή,κι όµως πάει και πιο κει

Για άλλη ανησυχώ όμως. Για την τσαμπουκαλεμένη κοντοκάβαλη παρουσιάστρια Ελεονώρα Μελέτη. Πρώτον, μην πάει ολοσούμπιτη στον πάτο έτσι όπως κάνει θαλάσσια σπορ, στολισμένη σαν Επιτάφιος! Τόσο τζοβαϊρικό, ούτε πάγκος σε πανηγύρι… Δεύτερον, μια θολούρα, μια κατσαφάδα ως προς το μέλλον της εκπομπής της βλέπω. Που πυροδοτεί τσουνάμι ανακοινώσεων από την ίδια. Σαν παραλήρημα αριθμολάγνου εξτρεμιστή ώστε να φανεί ότι η εν λόγω εκπομπή έκανε πολύ καλά νούμερα. Επειδή και μόνο από αυτό είναι ολοφάνερη η απόσταση που έχει πάρει η Μελέτη από την πραγματικότητα και επειδή κάποιος την έχει συμβουλεύσει αυτό που αισθάνεται να το δείχνει (όπως το γαμπόμπουτό* της), έχω μια ανησυχία ότι αν τα πράγματα δεν της κάτσουν, θα αρχίσει τις δολιοφθορές στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Και δεν μας παίρνει τώρα που ο τουρισμός θα είναι στα χάι του.

*γάµπα – µπούτι, µία ευθεία

Τέλος, φύγε από μένα,ήσουν μόνο ένα ψέμα

Είδα και τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, το πιο εμβληματικό fashion icon της σόουμπιζ, σε ελληνική παραλία σαν τη θεια μου την Αμερσούδα. Δηλαδή όπως οι κανονικοί άνθρωποι πηγαίνουν στις κανονικές παραλίες. Και μετά σκέφτηκα τις δικές μας κοκόνες, μικρές κουκκίδες σε ένα νεφελώδες στερέωμα δημοσιότητας. Την Ελένη Μενεγάκη, σάχλα στην Αχλα, με λουλούδια στα μαλλιά και επιτηδευμένα τσεμπέρια, κράμα (στυλιστικής) ανταρσίας του Μπάουντι και ρουμάνας χωριατοπούλας. Τη Φαίη Σκορδά (φωτογραφία) ως γοργονόψαρο να μπαινοβγαίνει στη θάλασσα λύνοντας την εξίσωση πώς μπορείς να βάλεις περισσότερα από τις ημέρες των διακοπών σου μαγιό. Τη Δέσποινα Βανδή να ισορροπεί στα τακούνια της μεταξύ μιντιακής φθοράς και εκφραστικής αφασίας, μέχρι και τη Γωγώ Μαστροκώστα, back to the future, με ένα συνονθύλευμα ρούχου που δεν ξέρεις πού αρχίζει, πού μεσουρανεί και πού τελειώνει…