Οι θαυμαστές των αστεριών της κινηματογραφικής βιομηχανίας έχουν δει τους αγαπημένους τους ηθοποιούς και τραγουδιστές σε διάφορες πόζες όταν περπατούν στο κόκκινο χαλί και σταματούν για ένα κλικ των φωτογράφων. Λίγο όμως το άγχος των φλας, λίγο η έλλειψη πρωτοτυπίας, συχνά-πυκνά κάνουν τις ίδιες κινήσεις και υιοθετούν το ίδιο ύφος και στυλ.

Αν κοιτάξει κάποιος τις φωτογραφίες των αδελφών Ολσεν στις επίσημες εμφανίσεις τους, χωρίς να έχει ιδιαίτερες γνώσεις για τη βιομηχανία του θεάματος, ίσως να καταλάβει ότι είναι σιαμαίες. Και αυτό διότι οι δίδυμες όπου σταθούν και όπου βρεθούν ποζάρουν μπροστά στον φακό αντικριστά. Εστω και ασυνείδητα, η Μέρι Κέιτ και η Ασλεϊ με αυτόν τον τρόπο προβάλλουν την ιδιαίτερα στενή σχέση που έχουν μεταξύ τους, αλλά εξακολουθούν να διατηρούν και λίγη από την ανεξαρτησία τους. Οι 27χρονες ηθοποιοί συχνά ντύνονται με πανομοιότυπα ρούχα ώστε να συμπληρώνει η εικόνα της μιας την άλλη. Επίσης, για να έχουν την ίδια σοβαρή έκφραση στο πρόσωπό τους, λέγεται ότι την ώρα που ο φωτογράφος τις απαθανατίζει εκείνες ψιθυρίζουν τη λέξη «δαμάσκηνο» (η εκφορά της λέξης prune στα αγγλικά προσδίδει μια έκφραση… σοβαροφάνειας).

Σχολιάζοντας την επιλογή του τίτλου «Εφηβικό όνειρο» για τον δίσκο της, ο οποίος κυκλοφόρησε το 2010, η Κέιτι Πέρι είχε αναφέρει: «Πάντα ήθελα να γίνω αυτό το πιν απ κορίτσι που βλέπω στις αφίσες». Φαίνεται, λοιπόν, ότι αυτή η φιλοδοξία της την κάνει να ποζάρει συνεχώς μπροστά στους παπαράτσι με τσαχπίνικο βλέμμα και το ένα της πόδι σηκωμένο προς τα πίσω. Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, φροντίζει να φοράει κοντά φορέματα που υποστηρίζουν το λουκ, ώστε να αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο η πόζα.

Αν και από τον χωρισμό τής Τζένιφερ Ανιστον και του Μπραντ Πιτ έχουν περάσει ήδη οκτώ χρόνια και η ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός ετοιμάζεται ξανά να ντυθεί νυφούλα στο πλάι του Τζάστιν Θερού, φαίνεται πως το τραύμα από την εγκατάλειψη καλά κρατεί. Κάθε φορά λοιπόν που η 44χρονη σταρ καλείται να φωτογραφιστεί παρέα με έναν συμπρωταγωνιστή της, δεν αρκείται στο να τον αγκαλιάσει απαλά και να χαμογελάσει από απόσταση ασφαλείας. Του κάνει λαβή ελληνορωμαϊκής πάλης. Ετσι, τον κρατάει άλλοτε από τη μέση και άλλοτε από την κοιλιά, τον σφίγγει επάνω της και σχεδόν τον εγκλωβίζει σε αυτή την πόζα. Μάλλον θέλει με αυτόν τον τρόπο να καταπολεμήσει την ανασφάλειά της, αφού δεν αφήνει περιθώρια στο συνοδό της να βρεθεί λίγα βήματα μακριά της. Βέβαια, από την άλλη, με αυτόν τον τρόπο δείχνει ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με την οικειότητα και μπορεί άνετα να βρεθεί σε απόσταση… ανύπαρκτη από τον οποιονδήποτε.

Εντάξει, η Μπιγιονσέ έχει ωραίο σώμα. Το ξέρουν όλοι οι θαυμαστές της, οι οποίοι αγαπούν τις καμπύλες της. Φροντίζει όμως κι εκείνη να τις αναδεικνύει με όποιον τρόπο μπορεί. Οταν λοιπόν στέκεται απέναντι από τον φακό, παίρνει μια πόζα που είναι σαν να λέει: «Κοιτάξτε, έχω ωραία πιασίματα και δαχτυλίδι μέση». Τεντώνει ολόκληρο το κορμί της και βάζει τα χέρια της πότε στη μέση της, πότε στους μηρούς, ώστε να πέφτει το μάτι όσων κοιτάζουν τη φωτογραφία στο συγκεκριμένο σημείο. Με αυτόν τον τρόπο τονίζει τα δυνατά της στοιχεία και κρύβει όσο μπορεί ό,τι θεωρεί ατέλεια.