To ελαιόλαδο Five «γεννήθηκε» όταν οι ιδρυτές και μέτοχοι της εταιρείας World Excellent Products (WEP) που έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη αντελήφθησαν την ανυπαρξία αναγνωρισιμότητας του ελληνικού premium ελαιολάδου στην παγκόσμια αγορά.

«Ετσι θελήσαμε να δώσουμε στο ελληνικό ελαιόλαδο το ύφος και την ταυτότητα που πιστεύουμε πως του αξίζει, με σκοπό να μπορέσει να σταθεί επάξια και στο πιοglamorousτραπέζι ξενοδοχείου ή restaurant παγκοσμίως», λέει ο Δημήτρης Παναγιωτίδης – συμμέτοχος – υπεύθυνος Μάρκετινγκ της εταιρείας WEP s.a.

Με ποιοτικό ελαιόλαδο που προμηθεύονται από ελαιοπαραγωγούς της Λακωνίας, συσκευασμένο σε μπουκάλι με ιδιαίτερο desing που μάλιστα έχει αποσπάσει σημαντικά διεθνή βραβεία, έχουν καταφέρει να εξάγουν το 95% των προϊόντων τους.

Μάλιστα στην ερώτηση πόσο σημαντική είναι η συσκευασία του προϊόντος για την προώθησή του, ο κ. Παναγιωτίδης σημειώνει ότι «είναι ίσως από τα πιο σημαντικά κομμάτια της εταιρικής μας ταυτότητας, παρ’ όλα αυτά η ποιότητα είναι εξίσου σημαντική και αδιαπραγμάτευτη για όλους μας».

Πέρυσι η εταιρεία WEP εμφιάλωσε 12 τόνους ελαιολάδου. Aυτό το ελαιόλαδο έφθασε στις αγορές του εξωτερικού –Καναδάς, ΗΠΑ, Γερμανία, Ρωσία, Βέλγιο, Πολωνία, Ταϊβάν, Αγγλία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία, Χονγκ Κονγκ, Κορέα, Κίνα. Και σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα. Οσο για τους επόμενους στόχους είναι να καταφέρουνναεδραιώσουν το Five στη συνείδηση του καταναλωτή.