Σπούδασε πολιτικός μηχανικός στη Λειψία, έκανε το μεταπτυχιακό του στο Λονδίνο, εργάστηκε και έζησε στο εξωτερικό περίπου 10 χρόνια και πριν αποφασίσει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη είχε ξεκινήσει να δουλεύει στο μυαλό του την ιδέα του Εleia.

Ο 34χρονος Αλέξανδρος Σπηλιάδης σίγουρα δεν είναι η κλασική περίπτωση αγρότη, αν και διαχειρίζεται το σημαντικότερο αγροτικό προϊόν της Ελλάδας.

Παίρνοντας την απόφαση να γυρίσει και να επενδύσει στο χωριό των παππούδων του, τα Λεχαινά της Ηλείας, στόχος του ήταν να απαντήσει στο ερώτημα πώς θα μπορούσε να προσφέρει στους καταναλωτές το ελληνικό ελαιόλαδο αλλά με έναν τρόπο διαφορετικό.

Εχοντας για αρχή 2.000 ρίζες ελιές του παππού του, φύτεψε στη συνέχεια στα κτήματα της οικογένειάς του στον λόφο Τούμπα της Ηλείας, το 2007, τον μεγαλύτερο ελαιώνα στην Ελλάδα που αριθμεί 40.000 ελαιόδεντρα –τα οποία ήδη δίνουν τους καρπούς τους –και μαζί με τους συνεργάτες του ξεκίνησε την τυποποίηση ελαιολάδου εξαιρετικής ποιότητας σε συσκευασίες σύγχρονης σχεδίασης και υψηλής αισθητικής. Μάλιστα, από το 2011 έως σήμερα έχει καταφέρει να εξάγει το 97% της παραγωγής του σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ντουμπάι, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ιαπωνία, η Κορέα, η Γερμανία και να προμηθεύει delicatessen σουπερμάρκετ στην Ελλάδα όπως η αλυσίδα Θανόπουλος, αλλά και πολυτελή ξενοδοχεία όπως το Hilton, με τη ζήτηση να αυξάνεται διαρκώς. Ηδη διακινεί στη διεθνή αγορά 15.000-20.000 φιάλες τον χρόνο.