Εδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων τους και κατάφεραν να τα πουλήσουν στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού, στηριζόμενοι τόσο στη γεύση όσο και στο design της συσκευασίας τους.
Ομως, αξιοποιώντας την εξαιρετική ποιότητα, επιχειρούν να ανατρέψουν την εικόνα του ελληνικού ελαιολάδου στο εξωτερικό και παράλληλα να εκπαιδεύσουν και να πείσουν καταναλωτές με υψηλά στάνταρ ότι το ελληνικό ελαιόλαδο «είναι εδώ και είναι το καλύτερο».
«Υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, αν αναλογιστούμε πως υπάρχουν αρκετές γεωγραφικές περιοχές που δεν γνωρίζουν τις ευεργετικές ιδιότητες και τις διατροφικές αξίες που προσδίδει το ελαιόλαδο», λέει ο Δημήτρης Παναγιωτίδης της WEP (www.fiveoliveoil.com) που παράγει το ελαιόλαδο Five.
Η Ελλάδα αποτελεί την τρίτη χώρα σε όγκο παραγωγής ελαιολάδου στον κόσμο μετά την Ισπανία και την Ιταλία. Στη χώρα μας καλλιεργούνται περισσότερα από 132 εκατ. ελαιόδεντρα, από τα οποία παράγονται περίπου 350.000 τόνοι ελαιολάδου ετησίως.
«Αν η ψυχή του προϊόντος εκφράζεται μέσω του ενδύματός του, το αποτέλεσμα είναι ισορροπημένο και αναδεικνύεται η ταυτότητά του» λέει ο Γιώργος Κοροπούλης που παράγει το ελαιόλαδο Maleas (www.maleasoliveoil.gr).
«Πρέπει να εκπαιδεύσεις τους καταναλωτές για την αξία του ελληνικού ελαιολάδου. Δεν είναι εύκολο. Ο στόχος μας είναι να μάθουμε τη νοοτροπία, για να καταφέρουμε έτσι να πουλήσουμε τα προϊόντα μας. Ομως, όσο καλό και να είναι το προϊόν σου, δεν ανοίγουν εύκολα οι πόρτες», εξηγεί ο Αλέξανδρος Σπηλιάδης που παράγει το ελαιόλαδο Eleia (www.eleia.gr).
ΥΠΕΡΑΞΙΑ. Στο πλαίσιο αυτό έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια από αρκετές επιχειρήσεις να δοθεί μεγαλύτερη υπεραξία στο προϊόν και το ελληνικό ελαιόλαδο να αποκτήσει ταυτότητα ως επώνυμο τυποποιημένο.