Γιατί, καλέ γειτόνισσα, αφού σου τηλεφώνησα και είπες πως θ’ αφήσεις το κλειδί; Βέβαια άφησες την πόρτα ανοιχτή, να μπω, να κάνουμε νταραβέρι. Οχι, δεν είναι αυτό που νομίζεις! Εγώ τη γυναίκα μου την έχω κοτρόνα στο κεφάλι μου. Εξού και ο πονοκέφαλος… Αλλά επειδή έχεις μία ξαδέλφη που η ανιψιά της αδελφής της κουμπάρας της είναι το μανικιούρ – πεντικιούρ της Μπεκατώρου, μήπως ξέρεις τι γίνεται με αυτόν τον θίασο ποικιλιών που άφησε παρακαταθήκη το σόου μεταμορφώσεων; Για το «Your Face Sounds Familiar» λέω, που μπορεί να έφυγε, το τσιρκολίκι όμως είναι εδώ, ενωμένο δυνατό. Θα μου πεις, δουλίτσα να υπάρχει και θα σου πω ΟΚ! Αλλά δουλίτσα που στο βάθος κήπος να συγκλίνει με τη δουλειά του ηθοποιού. Να πηγαίνουν όμως συμούρδουλοι, με τις δασκάλες τους (ευτυχώς χωρίς τις περούκες τους και τα σαγόνια από λάτεξ) να μιλήσουν για τον διαβήτη (όχι το όργανο Γεωμετρίας, την πάθηση) δεν κάνει λίγο «ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή»; Θα μου πεις επιτελούν κοινωνικό έργο και θα σου ξαναπώ ΟΚ! Αλλά το κοινωνικό έργο το κάνει ο καθένας κατά μόνας, όχι όλος ο θίασος επί σκηνής. Και να έχεις τον Κρατερό Κατσούλη (φωτογραφία) να εξηγεί μπροστά στις κάμερες πως ήταν να πάθει διαβήτη αλλά τελικά δεν έπαθε. Γιατί, αλλά και πώς, καλέ γειτόνισσα, από τον χάρακα της τέχνης βρεθήκαμε στον διαβήτη της μιντιακής αρπαχτής;

Φεύγω, δεν πάειάλλο πια, χωρίζω

Από την άλλη, καλέ γειτόνισσα, για ποιον χάρακα και ποιον διαβήτη της Γεωμετρίας μιλάμε όταν έχει χαθεί η απλή μεζούρα της κοπτικής-ραπτικής… Δεν έχει σημασία που στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μαγειρική, γιατί η απόσταση από την κατσαρόλα μέχρι το ράβε-ξήλωνε της αμετροέπειας δεν είναι τελικά και τόσο μεγάλη. Σου λέει, την τηλεμαγείρισσα χωρίς τηλεοπτική στέγη Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, που έχει τσακωθεί ακόμη και με τα πόμολα των στούντιο, την ενδιαφέρει να κάνει καριέρα στο εξωτερικό αλλά μόνο αν μείνει μόνιμα έξω από ‘δώ… Το ‘χεις ακούσει ότι τα κουκιά προκαλούν παραισθήσεις;

Δεν φεύγωαν δεν φύγουµε µαζί

Ομως, καλέ γειτόνισσα, ο πολύς ατμός που βγαίνει της κατσαρόλας μια θολούρα την προκαλεί. Δεν είδες τον «όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω (πισώπλατα)» ηθοποιό Πέτρο Λαγούτη; Αυτός που μέχρι πρότινος υπηρετούσε την τέχνη του, άλλαξε υπηρεσία και υπηρετεί τη ματαιοδοξία του. Αποκλειστικά και μόνο! Σαν την αποκλειστική που σου είχες πρόπερσι που στούμπωσες και σε πήγανε στο νοσοκομείο με ειλεό… Αφού λοιπόν έκανε τον μαθητή στα τηλεοπτικά μαθήματα μαγειρικής, συνεχίζει με καθημερινή ειδησεογραφική εκπομπή. Γιατί, σου λέει, η παρουσίαση δεν απέχει και πολύ από την ηθοποιία και ήταν κάτι που πάντα είχε στο μυαλό του. Ε, λοιπόν, η παρουσίαση απέχει πολύ από την ηθοποιία οπότε, λάθος επάγγελμα έκανε μέχρι τώρα. Και αν δεν ντρέπεται τον εαυτό του ας ντραπεί τους εξαιρετικούς συναδέλφους του που είχαν αντίστοιχες προτάσεις και λειώνουν με παραστάσεις και πρόβες, αμειβόμενοι με τον βασικό.

Φεύγω, φεύγω,τόσα χρόνια φεύγω

Και μια και μιλούσαμε για μαγειρικές, τρόφιμα και ψώνια, το «χύμα» δεν έχει καταργηθεί; Δεν μιλάω μόνο για προϊόντα. Μιλάω και για τους δήθεν χύμα ανθρώπους. Γιατί η δηθενιά στο χύμα βγάζει μάτι. Θα έπρεπε να το ξέρει αυτό ο πολυκαλλιτέχνης Πάνος Μουζουράκης που αλυσοδεμένος σε κλισέ κάνει το «προχώ» του πιο συντηρητικό από τους «Δημόσιους υπάλληλους» του Καρυωτάκη. Και ότι δεν παίρνει θέση για κοινωνικά «πράγματα», και ότι δεν έχει αναπτυγμένο το αίσθημα του δικαίου, και ότι θεωρεί πολύ επαναστατικό το ότι δεν έχει κάνει παιδιά και άλλα τέτοια που ως μόνο αποτέλεσμα έχουν να κάνουν πιο εμφανή την αρχαία σκουριά.

Και επειδή η αλήθεια είναι η μεγαλύτερη επανάσταση, γουστάρω που ο Χρήστος Λούλης, ένας από τους καλύτερους σύγχρονους ηθοποιούς, παραδέχεται και ότι έχει δει «Σουλεϊμάν» και ότι θεωρεί το συγκεκριμένο σίριαλ μια πολύ καλή παραγωγή.