Αντιμέτωποι με την βρετανική δικαιοσύνη ενδέχεται να βρεθούν οι σταρ που προωθούν εμπορικά προϊόντα στο twitter.

Προκειμένου να μην παραβιάσουν τον νόμο, καλούνται να χρησιμοποιούν το hashtag #ad («διαφήμιση») όταν αναφέρονται σε προϊόντα στα μηνύματά τους.

Η προώθηση προϊόντων μέσω twitter από διάσημα πρόσωπα (ηθοποιούς, τραγουδιστές κ.λπ.) θεωρείται πλέον ως η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης από πολλές εταιρείες που έχουν ως τάργκετ γκρουπ νέους καταναλωτές.

Τα πληρωμένα tweets αποφέρουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στις διασημότητες: η Κιμ Καρντάσιαν κερδίζει έως και 6.300 λίρες για κάθε μήνυμα που ανεβάζει στον λογαριασμό της.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων της Βρετανίας (ASA) ανακοίνωσε ότι τα πληρωμένα μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να επισημαίνονται ευκρινώς προκειμένου να μην παραπλανούν τους καταναλωτές.

Η Αρχή κάλεσε όλους τους «επώνυμους» να καθιστούν σαφές αν υπάρχει εμπορική συναλλαγή πίσω από κάθε τέτοιο τιτίβισμα.