Αντιμέτωποι με την βρετανική δικαιοσύνη ενδέχεται να βρεθούν οι σταρ που προωθούν εμπορικά προϊόντα στο twitter.

Προκειμένου να μην παραβιάσουν τον νόμο, καλούνται να χρησιμοποιούν το hashtag #ad («διαφήμιση») όταν αναφέρονται σε προϊόντα στα μηνύματά τους.

Η προώθηση προϊόντων μέσω twitter από διάσημα πρόσωπα (ηθοποιούς, τραγουδιστές κ.λπ.) θεωρείται πλέον ως η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης από πολλές εταιρείες που έχουν ως τάργκετ γκρουπ νέους καταναλωτές.

Τα πληρωμένα tweets αποφέρουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στις διασημότητες: η Κιμ Καρντάσιαν κερδίζει έως και 6.300 λίρες για κάθε μήνυμα που ανεβάζει στον λογαριασμό της.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων της Βρετανίας (ASA) ανακοίνωσε ότι τα πληρωμένα μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να επισημαίνονται ευκρινώς προκειμένου να μην παραπλανούν τους καταναλωτές.

Η Αρχή κάλεσε όλους τους «επώνυμους» να καθιστούν σαφές αν υπάρχει εμπορική συναλλαγή πίσω από κάθε τέτοιο τιτίβισμα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από