«Ακουσα τη Μέριλιν Μονρόε να πεθαίνει». Είναι η πιο ανατριχιαστική δήλωση που κυκλοφόρησε πρόσφατα στις εφημερίδες του Χόλιγουντ και του Λονδίνου. Την κατέγραψε ο Φρεντ Οτας. Ο πιο ενοχλητικός επαγγελματίας παρακολουθήσεων στο Χόλιγουντ της δεκαετίας του ’50. Και του οποίου το αρχείο ήρθε στο φως μετά τον θάνατό του και μετά την προσπάθεια της κόρης του να διασώσει την υπόληψη του πατέρα της από την αρνητική περιγραφή που έκανε ο αμερικανός συγγραφέας Τζέιμς Ελροϊ στα μυθιστορήματά του. Το παραχώρησε η κόρη του Κολίν Οτας στην εφημερίδα της βιομηχανίας του αμερικανικού κινηματογράφου «The Hollywood Reporter» την περασμένη εβδομάδα. Το έντυπο δημοσίευσε έναν εκτενή κατάλογο από συνομιλίες που είχε καταγράψει με τους κοριούς του.

Ο πιο ικανός εισβολέας στην ιδιωτική ζωή των σταρ του Χόλιγουντ, ο οποίος πουλούσε το πικάντικο υλικό του σε αμφιβόλου δημοσιογραφικής δεοντολογίας έντυπα, είχε εισπράξει την περιφρόνηση των θαυμαστών της οικογένειας των Κένεντι εξαιτίας των ισχυρισμών του ότι είχε ηχητικό ντοκουμέντο από το κρεβάτι της Μονρόε με τον Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι (JFK).

Ο Οτας λίγο πριν από τον θάνατό του, το 1992, είχε εκμυστηρευτεί σε μια συνέντευξή του για το περιβόητο ζεύγος: «Η σχέση τους ήταν ερωτική. Αλλά δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για τις κραυγές και τα βογκητά τους».

Σύμφωνα με τον Οτας, η Μονρόε δεχόταν επισκέψεις από τον αδελφό και τον γαμπρό του JFK, τον Μπόμπι Κένεντι και τον Πίτερ Λόφορντ, οι οποίοι αγωνιούσαν μήπως η Μέριλιν μιλούσε δημοσίως για τις παράλληλες σχέσεις που είχε με τον αμερικανό πρόεδρο και τον αδελφό του.

Το ντοκουμέντο από το τέλος της Μονρόε ξεκινά από τη στιγμή που η Μέριλιν άρχισε να παραπονιέται για τον τρόπο που της συμπεριφέρονταν τα αδέλφια Κένεντι. «Ελεγε ότι τη μεταχειρίζονταν σαν ένα κομμάτι κρέας», έγραφε στις σημειώσεις του ο ιδιωτικός ντεντέκτιβ. «Ηταν ένας άγριος καβγάς για τη σχέση τους, με αφορμή την υπόσχεση της δέσμευσης που της είχε δώσει ο Μπόμπι. Εκείνη ούρλιαζε δυνατά και οι δύο άνδρες προσπαθούσαν να την καθησυχάσουν».

Στις σημειώσεις του, παρακάτω, ο ντετέκτιβ προσθέτει: «Η Μονρόε είναι στην κρεβατοκάμαρά της και ο Μπόμπι βάζει το κεφάλι της σε ένα μαξιλάρι ενώ την σκεπάζει στο κρεβάτι της για να μην την ακούσουν οι γείτονες. Στο τέλος εκείνη ησύχασε και εκείνος έψαχνε πώς να φύγει από εκεί».

Ο ντετέκτιβ ισχυριζόταν ότι είχε προσληφθεί από την ίδια τη Μονρόε για να τοποθετήσει στο σπίτι της συσκευή ηχητικής παρακολούθησης. Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 δεν υπήρχαν εξελιγμένα συστήματα παρακολούθησης και επειδή η σταρ ήθελε να ακούει η ίδια τις συζητήσεις και τις τηλεφωνικές της συνομιλίες, ζήτησε μια μίνι συσκευή τηλεφωνικών μαγνητοφωνήσεων. «Από εκείνες που κρύβονταν στο σουτιέν και το μικρόφωνό τους έμπαινε στο ρολόι χειρός», σημείωνε ο Φρεντ Οτας.