Και ποιες ήταν οι καλές κινηματογραφικές στιγμές τελικά; Με εξαίρεση την ταινία των αδελφών Κόεν (που άρεσε πολύ), και οι –υπόλοιπες –τρεις που άρεσαν στις Κάννες έχουν και από ένα ελληνικό στίγμα. Πέρα από τη «Ζωή της Αντέλ» με την Αντέλ Εξαρχοπουλός, το συγκινητικό και άκρως ουμανιστικό «Nebraska» φέρει την υπογραφή του ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν (Παπαδόπουλος). Το «Only lovers left alive» του πολυαγαπημένου Τζιμ Τζάρμους αποτελεί, μεταξύ άλλων, και ελληνική συμπαραγωγή, με τη συμμετοχή της Faliro House στα credits. Θυμίζουμε πως η ίδια εταιρεία είχε αναλάβει τον «Κυνόδοντα» και το «Attenberg» –σας αρέσουν, δε σας αρέσουν οι ταινίες, τουλάχιστον ξέρουν πώς να δουλέψουν και πού να κινηθούν. Αφήστε δε που, στους τίτλους τέλους, ο Τζάρμους ευχαριστεί ιδιαιτέρως τον Πάρη Κασιδόκωστα Λάτση (που θα έβαλε κάπου το χεράκι του κι αυτός).

Πάντως, ακόμη κι αν το μέτριο σε γενικές γραμμές θέαμα στις αίθουσες προκαλούσε θυμό (ή βαρεμάρα), τα παρελκόμενα έξω από αυτές ξεπερνούσαν τις κινηματογραφικές επιδόσεις του Φεστιβάλ. Συνολικά τρεις μεγάλες ληστείες σημειώθηκαν στη διάρκειά του. Στις 17 Μαΐου διαμάντια αξίας μεγαλύτερης του 1 εκατ. δολαρίων εκλάπησαν από το πολυτελές ξενοδοχείο Novotel των Καννών. Δύο ημέρες αργότερα (κατά τη διάρκεια δεξίωσης του ελβετικού κοσμηματοπωλείου De Grisogono) «τσίμπησαν» ένα κολιέ –δύο εκατομμυρίων. Την ίδια ημέρα, εκλάπησαν όλα τα υπάρχοντα του κινηματογραφικού στελέχους της κινεζικής βιομηχανίας Ζιανγκ Κιανγκ –τσατισμένος, ο Ζιανγκ ακύρωσε τη συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρούσε μαζί με τον Κιάνου Ριβς.

Μόνο που, εκτός από κλοπές, έπαιξαν και μπαλοθιές: οι Κριστόφ Βαλτζ και Ντανιέλ Οτέιγ φυγαδεύτηκαν όπως όπως από συνέντευξη Τύπου, καθώς άστραψαν πιστολιές και απειλές για χειροβομβίδες! Εν τέλει, το όπλο είχε άσφαιρα ενώ η χειροβομβίδα ήταν ψεύτικη, ωστόσο ο τύπος ήταν ξεκάθαρα ψυχάκιας και κουβαλούσε ένα μαχαίρι. Στην απονομή των βραβείων, η παρουσιάστρια Οντρέι Τοτού δεν μπορούσε να μην κάνει και λίγη πλάκα με το όλο ζήτημα.