Μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα, Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΣΣΕ) υπογράφηκε στον ΟΤΕ μεταξύ της διοίκησης και των εκπροσώπων των εργαζομένων, για το ωράριο εργασίας στα εμπορικά καταστήματα του Οργανισμού.

Με τη νέα σύμβαση επέρχονται αλλαγές στον υπολογισμό του ωραρίου εργασίας στα εμπορικά καταστήματα του ΟΤΕ, καθώς μπαίνει φρένο στο σπαστό ωράριο των υπαλλήλων (τις τρεις μέρες της εβδομάδας που λειτουργούν και το απόγευμα).

Βάσει της νέας συμφωνίας, το ωράριο εργασίας των υπαλλήλων στα μεγαλύτερα καταστήματα του ΟΤΕ (σε αυτά που απασχολούν πάνω από 8 υπαλλήλους) θα υπολογίζεται πλέον με βάση το σύνολο των ωρών εργασίας σε επίπεδο τριμήνου.

Ουσιαστικά οι εργαζόμενοι θα εργάζονται από 3 έως 9 ώρες ημερησίως, με το πρόγραμμα εργασίας να είναι μηνιαίο. Στην περίπτωση μειωμένης ή αυξημένης εργασίας, οι τυχόν επιπλέον ή λιγότερες ώρες εργασίας θα συμψηφίζονται με αντίστοιχα μειωμένη ή αυξημένη εργασία εντός του ίδιου τριμήνου, με στόχο ο κάθε εργαζόμενος να συμπληρώνει τις 35 ώρες την εβδομάδα.

Με τον τρόπο αυτό ο Οργανισμός θα αποφεύγει, εκτός των άλλων, την πληρωμή υπερωριακής απασχόλησης.

Η διοίκηση του ΟΤΕ εκτιμά ότι το όφελος από την κίνηση αυτή είναι τριπλό, καθώς:

– Οι πελάτες θα εξυπηρετούνται καλύτερα, αφού τα καταστήματα του ΟΤΕ θα είναι ανά πάσα στιγμή πλήρως στελεχωμένα.

– Οι εργαζόμενοι θα διευκολύνονται στην καθημερινότητά τους, δεδομένου ότι δεν θα εργάζονται με διακεκομμένο ωράριο 3 ημέρες την εβδομάδα.

– Η εταιρεία θα μπορεί να οργανώνει αποτελεσματικά την παρουσία των υπαλλήλων στα καταστήματα βάσει των αναγκών που θα έχει το καθένα.

Αναφερόμενος στη νέα σύμβαση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ, υπογράμμισε ότι: «Το νέο μοντέλο ωραρίων εργασίας στα καταστήματα, που συμφωνήθηκε με την ΟΜΕ-ΟΤΕ, είναι ένα από τα πλέον καινοτόμα στην ελληνική αγορά. Η ΕΣΣΕ αυτή αποδεικνύει την προσήλωση της διοίκησης και των εργαζομένων στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας, μέσα από σύγχρονες λύσεις για τον ΟΤΕ της νέας εποχής».