Η Β΄ φάση διερεύνησης της Κομισιόν για τη συγχώνευση Aegean-Olympic Air αναμένεται να ξεκινήσει στις 24 Απριλίου και μπορεί να διαρκέσει έως και 90 εργάσιμες μέρες, χωρίς να είναι απαραίτητη η εξάντληση αυτού του διαστήματος,

Η Aegean προτείνει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμούτη διαμόρφωση «δεσμευτικού πλαισίου τιμολογιακής πολιτικής» για τις επηρεαζόμενες από την ενδεχόμενη συγχώνευση γραμμές εσωτερικού.

Στόχος των ιδιοκτητών της εταιρείας είναι μέσω των παραχωρήσεων αυτού του είδους, να δοθεί το «πράσινο φως» για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Olympic Air.

Επίσης, από την πλευρά της Aegean φαίνεται να έχει εκδηλωθεί η πρόθεση παραχώρησης στον ανταγωνισμό κάποιων χρονοθυρίδων (slots) σε κρίσιμα περιφερειακά αεροδρόμια.

Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης, «η ανάγκη για τη δημιουργία μια ανταγωνιστικής, βιώσιμης ελληνικής εταιρείας με ικανό μέγεθος να προσφέρει στήριξη στον τουρισμό της χώρας, καθίσταται επιτακτικότερη από τις πρόσφατες εξελίξεις στην περιοχή μας που δυστυχώς τείνουν να ενισχύσουν την ύφεση».

Πάντως, σε συνέχεια των πρόσφατων επαφών τους με την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι εκπρόσωποι της Aegean αναμένουν ότι η Επιτροπή θα προχωρήσει στη Β’ φάση ενδελεχούς διερεύνησης της συμφωνίας εξαγοράς της Olympic Air.

Ωστόσο, όπως ήδη έχει γίνει γνωστό από χτες, οι υπηρεσίες χρειάζονται περισσότερο χρόνο και στοιχεία για να μπορέσουν να εξετάσουν την πρόταση, στο πλαίσιο της σημερινής συγκυρίας της ελληνικής αγοράς αερομεταφορών, αλλά και για να διαπραγματευτούν με την Aegean δεσμεύσεις ή αντισταθμίσεις που η ίδια έχει προτείνει ή μπορεί περαιτέρω να προτείνει στη διάρκεια της διαδικασίας.