«Την τελευταία εβδομάδα μου τηλεφωνούσαν πολλοί συνάδελφοι. Μου έλεγαν “πώς μας παρουσιάζουν έτσι;”. Είναι πάρα πολύ εξοργισμένοι. Τι θέλουν να δείξουν οι άνθρωποι της εταιρείας μ’ αυτό το σποτ; Η διαφήμιση είναι προκλητική. Και τώρα που σταματά αυτή, ξεκινά άλλη που μας εμφανίζει ως... νεκρόφιλους. Θα στείλουμε εξώδικο και γι’ αυτήν». 
Ο Απόστολος Κενανίδης είναι ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας. Τηλεοπτική διαφήμιση εταιρείας έκδοσης εισιτηρίων έχει βάλει φωτιά στα μέλη του κλάδου του, αφού, όπως λένε, τους προσβάλλει και τους εξευτελίζει. Μάλιστα η Ομοσπονδία ζήτησε χθες με εξώδικό της την άμεση απόσυρση του τηλεοπτικού σποτ, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «παρουσιάζει οδηγό φορτηγού που παραλαμβάνει νεαρό (έφηβο) ταξιδιώτη με οτοστόπ και στη συνέχεια και ενώ έχει αρχίσει να οδηγεί, να φωτίζει την καμπίνα του φορτηγού με ροζ αποχρώσεις, να στέλνει φιλάκια στον νεαρό, να τον εποφθαλμιά σεξουαλικά, να τον κοιτάζει χυδαία και να του λέει με νόημα ότι θα κάνουν στάση στην... Καβάλα». Τελικώς η διαφήμιση αποσύρθηκε, καθώς το τελευταίο σποτ προβλήθηκε την Πέμπτη. Ξεκίνησε όμως η μετάδοση ενός νέου, που και αυτό προκάλεσε αντιδράσεις. 
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που διαφημιστικά σποτ έχουν προκαλέσει διαμαρτυρίες συγκεκριμένων επαγγελματικών κατηγοριών. Στόχος των παραγωγών των σποτ είναι, με «όπλο» το χιούμορ, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Τις περισσότερες φορές το πετυχαίνουν. Ομως σε κάποιες περιπτώσεις ομάδες πολιτών αντιδρούν, διότι, όπως υποστηρίζουν, τα σποτ ξεπερνούν τα όρια. Τα παράπονα αφορούν τις περισσότερες φορές σεξουαλικά υπονοούμενα – έχει μείνει στην ιστορία διαφήμιση πίπας τη δεκαετία του ‘70 – αλλά πολλές φορές μπαίνουν ζητήματα αισθητικής. 
Η διαφήμιση αυτή, σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, «υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες ημέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλουν στη μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας».

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΚΕ. Το σποτ με το φορτηγό της εταιρείας έκδοσης εισιτηρίων είχε προκαλέσει από τις πρώτες ημέρες προβολής έντονες αντιδράσεις και από την Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ). Είχε χαρακτηρίσει το σποτ ομοφοβικό. Στη σελίδα της στο fadebook η ΟΛΚΕ υποστήριζε πως «για ακόμη μία φορά η ομοφοβία με το άλλοθι του “χιούμορ” παίζει ανενόχλητη στην ελληνική τηλεόραση. Αντιδράμε αρχικά με αναφορές και επιστολές στην εταιρεία και έπεται συνέχεια...». 

Στη ροζ καμπίνα
Στη διαφήμιση ο οδηγός υποδέχεται το νεαρό ταξιδιώτη με την ερώτηση «Πού πάει το αγόρι;» για να πάρει την απάντηση «Στο Τορίνο». Αμέσως μετά ο φορτηγατζής δείχνει τη χαρά του αλλάζοντας τον διάκοσμο της καμπίνας σε ροζ
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από