Η Ελλάδα ουδέποτε ήταν τόσο ελκυστική για τους τουρίστες συμφωνούν οι μεγαλύτεροι γερμανοί tour operators και μιλούν για αύξηση των κρατήσεων μετά το ανεμικό ξεκίνημα της νέας τουριστικής περιόδου.

Η εξέλιξη αποδίδεται όμως σε μεγάλο βαθμό και στην εκστρατεία σωτηρίας του ελληνικού τουρισμού που άρχισαν την άνοιξη μεγάλοι γερμανικοί tour operators, απαντώντας στις καθοδικές τάσεις που καταγράφονταν από τις αρχές του χρόνου.

Στη γερμανική Alltours τέθηκε επικεφαλής της φιλελληνικής εκστρατείας ο ίδιος ο ιδρυτής και νυν διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Βίλι Φερχούβεν, διαφημίζοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν με ολοσέλιδες καταχωρήσεις. Ακολούθησαν πολυάριθμα ραδιοτηλεοπτικά σποτάκια και συνεντεύξεις του σε διάφορα τηλεοπτικά κανάλια. Ο όμιλος έχει άλλωστε μια ιδιαίτερη σχέση με την Ελλάδα. Το ξεκίνημα της Alltours πριν από 38 χρόνια συνδέεται άρρητα με την Ελλάδα: το πρώτο πακέτο διακοπών του, το 1974, οδηγούσε στη Μύκονο.

«Από τον Ιούνιο διαπιστώνουμε μια αλλαγή του κλίματος και ανοδικές τάσεις» δηλώνει στην «Ντόιτσε Βέλε» ο Στέφαν Ζούσκα, εκπρόσωπος Τύπου της Alltours. «Οποιος ήθελε πάντα να κάνει διακοπές στην Ελλάδα, θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα σε ένα τουριστικό γραφείο. Είτε σε ένα ξενοδοχείο 2 ή 3 αστέρων ή ακόμη και σε ένα 5αστερο πολυτελείας, οι διακοπές στην Ελλάδα ουδέποτε ήταν τόσο φθηνές όσο σήμερα. Κατά περίπτωση οι μειώσεις φθάνουν ακόμη και το 30 %» προσθέτει.

Η ΤUI. Μια τάση που επιβεβαιώνεται και από τις κρατήσεις στον τουριστικό όμιλο TUI, σύμφωνα με την εκπρόσωπο τύπου Ανγα Μπράουν: «Ο αριθμός των κρατήσεων βελτιώνεται από εβδομάδα σε εβδομάδα». Η ίδια χαρακτηρίζει πολύ καλή τη σχέση τιμής απόδοσης. «Εμείς προχωρήσαμε σε μείωση της τάξης του 10% ενώ την ίδια ώρα μειώθηκαν σημαντικά τα πρόσθετα έξοδα στον τόπο των διακοπών, όπως για παράδειγμα οι τιμές στα εστιατόρια. Από τη σκοπιά μας, σχεδόν ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο ελκυστικό να περάσει κάποιος τις διακοπές του στην Ελλάδα».

Ιδια η εικόνα και στον τουριστικό όμιλο Thomas Cook. Ο αριθμός των κρατήσεων είναι αισθητά μειωμένος σε σχέση με πέρσι, ωστόσο τις τελευταίες εβδομάδες τα μηνύματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά, όπως δηλώνει ο εκπρόσωπος του ομίλου Ματίας Μπράντες.