«Αν δεν γίνει η αύξηση που προβλέπεται από τη σύμβαση και είναι της τάξεως του 2% με 3%, δηλαδή από 0,05 έως 0,10 λεπτά σε κάθε σταθμό, εκτός της γέφυρας Ρίου- Αντιρίου που είναι 0,30%, τη ζημιά θα την πληρώσει το κράτος», αντέτεινε ο κ. Βορίδης.

Ακόμα, ο υπουργός Μεταφορών επισήμανε ότι «επιλογή της κυβέρνησης είναι να μην καταγγείλει τις συμβάσεις» και τόνισε ότι συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό και εξελίσσονται σε εξαιρετικά δύσκολες και περίπλοκες οι διαπραγματεύσεις, ώστε να εκτελεστούν τα έργα, σύμφωνα με τους προβλεπόμενους από αυτές όρους.

Βουλευτές του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ, και ορισμένοι απο το ΠΑΣΟΚ, είπαν ότι «δεν μπορεί να πληρώνει ο Έλληνας πολίτης για δρόμους που δεν κατασκευάζονται και δεν θα περπατήσει ποτέ» και ζήτησαν από την κυβέρνηση να μην επιτρέψει οποιαδήποτε μονομερή απόφαση να αυξηθούν από 1ης Φεβρουαρίου τα διόδια, μέχρις ότου συζητηθεί το θέμα στη Βουλή.