Ο Μπράντφορντ Σέλχαμερ και ο Τζέισον Γκόλντμπεργκ νόμιζαν πως είχαν βρει την τέλεια ιδέα για μια νέα επιχείρηση τεχνολογίας: ένα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης για γκέι. Eφτασαν μέχρι το Λονδίνο για να το προωθήσουν. Στο πάρτι που διοργάνωσαν όμως στο Σόχο βρέθηκαν μόνοι να τα πίνουν – για να ξεχάσουν – σε ένα μπαρ με πανάκριβα κοκτέιλ και σερβιτόρους χωρίς πουκάμισα. Oταν γύρισαν στις ΗΠΑ αποφάσισαν πως η εταιρεία τους πρέπει να αλλάξει προσανατολισμό. Απέλυσαν τους μισούς εργαζoμένους και έξι μήνες αργότερα παρουσίασαν το Fab.com, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλά επώνυμα είδη διακόσμησης. Την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας είχαν 175.000 επισκέπτες και τα κέρδη έφτασαν τα 60.000 δολάρια. Η επιτυχία είχε έρθει. Σήμερα έχουν 1,7 εκατ. χρήστες – πελάτες και έχουν προσελκύσει επενδύσεις της τάξης των 50 εκατ. δολαρίων.

Η αλλαγή «πλεύσης» είναι πια κάτι σύνηθες στις νέες επιχειρήσεις τεχνολογίας. Αν η πρώτη ιδέα δεν αποδειχθεί κερδοφόρα, οι μπίζνεσμεν αυτοί έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πραγματικότητα τη δεύτερη ή την τρίτη καλή τους ιδέα. Οι επενδυτές δηλώνουν διατεθειμένοι να συνεχίσουν να βάζουν χρήμα, φοβούμενοι μη χάσουν το νέο facebook. Αλλωστε και το Flickr πριν γίνει η διάσημη βάση φωτογραφιών ήταν ένα διαδικτυακό παιχνίδι. Η αποτυχία, λένε οι ειδικοί, είναι μέσα στην κουλτούρα της Σίλικον Βάλεϊ.