Ομαδική δουλειά δεκάδων εκπαιδευτικών – ξεπερνούν τους 50 για τα έξι μαθήματα – καθώς και περίπου 8 μηχανικών του ΙΤΥΕ πραγματοποιείται για να βγουν στον «αέρα» του Διαδικτύου τα ψηφιακά βοηθήματα.

Σε ό,τι αφορά τη Φυσική για παράδειγμα, η ομάδα των εισηγητών – επιμελητών (8-9 φυσικοί) παρείχε το πρωτογενές υλικό του βοηθήματος, εξηγεί ο κ. Αντώνης Παλόγος. Είναι αυτοί που έχουν εισηγηθεί τις σημειώσεις της θεωρίας, τις ερωτήσεις, τις ασκήσεις και τα προβλήματα. Στη συνέχεια το υλικό τους «προωθούνταν στην επιστημονική ομάδα του βοηθήματος. Εργο της επιστημονικής ομάδας ήταν να φιλτράρει, να διορθώνει, να τροποποιεί και τελικά να ομογενοποιεί το όλο υλικό με στόχο να δοθεί η εικόνα ενός ενιαίου έργου», λέει ο κ. Παλόγος.

Επειτα, αποδέκτης του έργου της επιστημονικής ομάδας ήταν η ομάδα του ΙΤΥΕ. Αυτή, συνεχίζει ο κ. Παλόγος, φρόντιζε να συμπληρωθούν ατέλειες σχημάτων, ενώ η επιστημονική ομάδα έκανε τον τελικό ποιοτικό έλεγχο. «Επειτα από όλα αυτά το υλικό ήταν έτοιμο για ανάρτηση, όχι στο study4exams, αλλά σε ένα άλλο εσωτερικό site. Εκεί παρέμενε περίπου 2 εβδομάδες διαθέσιμο σε όλες τις εμπλεκόμενες ομάδες και σε εθελοντές φυσικούς. Μετά το διάστημα των δύο εβδομάδων γίνονταν οι τελικές διορθώσεις και το υλικό αναρτιόταν στο study4exams».

Παρόμοιες ενδελεχείς διαδικασίες ακολουθεί και η ομάδα που εργάζεται για το ψηφιακό βοήθημα των Μαθηματικών. Η δουλειά τους περιλαμβάνει τα παρακάτω, όπως λέει ο κ. Μπαραλός: «Τη δημιουργία του υλικού στο οποίο ενσωματώνονται καινοτoμίες, όπως για παράδειγμα, βιντεοσκοπημένες διδασκαλίες με χρήση διαδραστικού πίνακα, πλήρης ανάλυση της ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων». Στις αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών είναι επίσης ο εμπλουτισμός «του υλικού με χρήση διαδραστικών πολυμεσικών μικροεφαρμογών στην κατεύθυνση δημιουργίας πολλαπλών αναπαραστάσεων, κάτι που αποτελεί βασική κατεύθυνση των σύγχρονων θεωριών μάθησης». Ηδη, το υλικό για τα Μαθηματικά Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης είναι έτοιμο και σε έναν μήνα ολοκληρώνεται και το υλικό για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας.