Κίνητρα για τη χρήση φυσικού αερίου και στα I.X. αυτοκίνητα εξετάζει σύμφωνα
με πληροφορίες η κυβέρνηση, αλλά το μέτρο αυτό, με βάση τη σημερινή υποδομή,
θεωρείται δώρον άδωρον. Διότι ακόμη και στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και τη
Θεσσαλία, στις περιοχές της χώρας που απλώνεται το δίκτυο της ΔΕΠΑ δεν υπάρχει
ούτε ένα πρατήριο που να μπορεί να εφοδιάσει οχήματα με το εναλλακτικό αυτό
καύσιμο.


Τις προηγούμενες ημέρες, και με αφορμή τα εγκαίνια του σταθμού ανεφοδιασμού
της ΔΕΠΑ για τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ στην Ανθούσα που πρόκειται να γίνουν σήμερα
από τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, αναπτύχθηκε έντονη φημολογία ότι
πρόκειται να ανακοινωθούν μέτρα για την αεριοκίνηση στα I.X. αυτοκίνητα,
προκειμένου να ενισχυθεί η χρήση του καυσίμου αυτού που είναι οικονομικότερο
από τη βενζίνη και δεν ρυπαίνει το περιβάλλον. Κάποιες πληροφορίες, μάλιστα,
επέμεναν ότι οι εξαγγελίες θα αφορούν την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας
όσων I.X. κινούνται με φυσικό αέριο, καθώς και την ελεύθερη κυκλοφορία τους
στον Δακτύλιο. Στην πράξη, όμως, και παρ' ότι υπάρχει ήδη από το 2000 το
νομικό πλαίσιο που επιτρέπει τη χρήση φυσικού αερίου στα I.X, το μέτρο δεν
έχει εφαρμοσθεί, αφού δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή. Παρ' όλα αυτά, πηγές
του υπουργείου Ανάπτυξης ανέφεραν χθες ότι η κυβέρνηση εξετάζει το θέμα της
αεριοκίνησης στα I.X. και προσέθεταν ότι σήμερα θα εξαγγελθούν μέτρα για
επέκταση της χρήσης φυσικού αερίου. Ας σημειωθεί ότι ακόμη και στη Γερμανία,
όπου η κατανάλωση φυσικού αερίου για οικιακή χρήση είναι από τις υψηλότερες
στην Ευρώπη, δεν υπάρχουν πάνω από... 50 πρατήρια που να προμηθεύουν με φυσικό
αέριο τα I.X. Αυτός είναι και ο λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν
δώσει μέχρι σήμερα βάρος στη μαζική παραγωγή μοντέλων με κινητήρα φυσικού
αερίου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από