H οδός Αγγέλου Μεταξά στη Γλυφάδα (σε μακέτα), όπως θα είναι όταν

πεζοδρομηθεί

THN «ΕΞΩΣΗ» όλων των I.X. από το εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας

αναμένεται να φέρει σε λιγότερο από έναν χρόνο η εκτεταμένη πεζοδρόμηση που

σχεδιάζει να υλοποιήσει η εταιρεία Τραμ A.E. στην «καρδιά» της Γλυφάδας.

Συγκεκριμένα, πρόκειται να δημιουργηθούν πεζόδρομοι συνολικού μήκους δύο

χιλιομέτρων, δεξιά και αριστερά του δικτύου σιδηροτροχιών τού Τραμ, στην οδό

Αγγέλου Μεταξά – τον πλέον εμπορικό δρόμο των νοτίων προαστίων – και στο τμήμα

μεταξύ των Πλατειών Κατράκη και Κρήτης. Τα οχήματα, μετά την πεζοδρόμηση, θα

μπορούν να σταθμεύουν στο υπόγειο τριώροφο πάρκινγκ που πρόκειται να

κατασκευαστεί στην Πλατεία Κατράκη.

H πεζοδρόμηση του εμπορικού κέντρου της Γλυφάδας, συνολικού προϋπολογισμού 6

εκατ. ευρώ, είχε προβλεφθεί από τα αρχικά σχέδια κατασκευής του Τραμ και θα

ξεκινήσει μαζί με τα έργα επέκτασης του δικτύου του Τραμ – μήκους περίπου 700

μέτρων – προς τη Βούλα, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Ιούλιο του

2006.

Όπως ανακοίνωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τραμ A.E., κ.

Σοφοκλής Ψιλιανός, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου από την επανεμφάνιση

του Τραμ στην Αθήνα, ο επόμενος στόχος θα είναι η επέκταση του δικτύου από το

Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς τον Πειραιά και την Πλατεία Καραϊσκάκη,

μέσω των οδών Τζαβέλλα, Γρηγορίου Λαμπράκη και Βασιλέως Γεωργίου. H επέκταση

αυτή, που θα προσθέσει σε καθημερινή βάση άλλους, περίπου, 35 – 40 χιλιάδες

επιβάτες – οι θα μετακινούνται με το Τραμ -, αναμένεται να ολοκληρωθεί στα

τέλη του 2008.

Πάντως, σήμερα το Τραμ, κατά μέσον όρο, μεταφέρει κάθε μέρα 48.300 επιβάτες

και κινείται με ταχύτητα 23 χιλιομέτρων την ώρα. Ωστόσο, το περιβόητο «πράσινο

κύμα» που θα έδινε προτεραιότητα στην κίνηση του Τραμ σε όλο το δίκτυό του,

παραπέμπεται για να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο, καθώς υπάρχουν ακόμα

προβλήματα στην περιοχή της Νέας Σμύρνης!

Δεν απέκλεισε αυξήσεις

Στο μεταξύ, ο κ. Ψιλιανός δεν απέκλεισε να υπάρξουν αυξήσεις στα εισιτήρια του

Τραμ από το 2006 (αυτό, είπε, είναι θέμα των συναρμοδίων υπουργείων), καθώς οι

ζημιές της εταιρείας Τραμ A.E. το 2004 ανήλθαν σε 6 εκατ. ευρώ και φέτος

προβλέπεται να φτάσουν στα 11 εκατ. ευρώ.