THN ΠΡΩΤΗ επέκταση του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μέχρι το

κέντρο του Πειραιά σχεδιάζει να δημοπρατήσει το υπουργείο Μεταφορών και

Επικοινωνιών έως τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού.

Σε σύσκεψη που έγινε χθες στον Πειραιά για τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης,

με τη συμμετοχή εκπροσώπων όλων των φορέων της πόλης, ανακοινώθηκε ότι η

συγκεκριμένη επέκταση του τραμ θα ξεκινά από το Νέο Φάληρο (ΣΕΦ) και μέσω του

κέντρου του Πειραιά θα καταλήγει στην Πλατεία Καραϊσκάκη, κοντά στον σταθμό

του ΗΣΑΠ και του ΟΣΕ.

Το συγκεκριμένο τμήμα της γραμμής, μήκους 3,2 χλμ. και προϋπολογισμού 38 εκατ.

ευρώ, περιλαμβάνει έξι στάσεις στον διάδρομο «ΣΕΦ – Τζαβέλλα – Γρ. Λαμπράκη –

Βασ. Γεωργίου A’ – Ακτή Ποσειδώνος – Ακτή Καλλιμασιώτη – Σταθμός ΗΣΑΠ – ΟΣΕ».

H επέκταση αυτή θα εξυπηρετεί τη σύνδεση του κέντρου και του Λιμένα Πειραιά με

τη νοτιότερη παραλιακή ζώνη, ενώ στο μέλλον θα μπορεί να επεκταθεί έως το

Πέραμα και τη Δραπετσώνα.

Σύμφωνα με μελέτες που διαθέτει η εταιρεία Τραμ A.E., για να αυξηθεί η

επιβατική κίνηση του τραμ και να είναι κερδοφόρα η λειτουργία του θα πρέπει

οπωσδήποτε το νέο μέσο να συνδέει τη Νέα Σμύρνη και τη Γλυφάδα με το κέντρο

του Πειραιά.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών T. Νεράντζης, με την επέκταση αυτή θα

εξυπηρετηθούν κυρίως οι μετακινήσεις προς το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά

από τους νότιους παραλιακούς δήμους, καθώς και οι μετακινήσεις στο εσωτερικό

του Πειραιά (σύνδεση κέντρου – αγοράς – λιμανιού).